Aquarium

U spaziu di l'aquarium hè una di e più parte impurtanti di u ecosistema aquatic artificiale. Hè multiplicate u bacteriu necessariu per mantene l'equilibriu, rinfriscia u sistema di e razzi di e pianti, certi tipi di pesci pruposti à a terra per tirallu caviar.

Tipi di terreni d 'aquarium

Ci sò parechji tipi di terra più chjucu per l'aquarium, diferenani in u grandu di e particelli, l'urìgine di u materiale, è ancu l'apparizione. Inoltre, deve esse nutatu chì pocu tempu s'hè addivintatu populari per assicurà l'imàgini di iquiricani higiènici, in u quale a terra hè assestatu. Tuttavia, sta scelta ùn hè micca adattatu per tutti i tippi di pisci , è sopratuttu eccettu pocu à i cundizioni di e crescente.

U primu tipu di terra per l'aquarium - culi, grava naturale, grava è sabbia, cioè, materiali naturali chì pò esse riunificati ancu in modu autònimu. In questu casu, se u grandu di i granuli hè menu di 1 mm, avemu a so sabbia, più di 5 mm - culi.

A seconda varianti di u tarritoriu sò materiali naturali chì anu accadatu in pet store. Sò più siculi, perchè sò giustu preparati per l'usi in l'aquarium, ma sò questi parfizzii naturali.

Finalmente, terreni artificiali. Pudete un altru mudellu è u disignu di u culore, chì vi permette di creà aquariums cù i paisaghji più inudelli è interessanti.

Qualessu tipu di terrenu hè necessariu per aquarium plants?

Aquarium plants utilizzate a terra micca solu com'è un elementu di rinfurzà per u sviluppu di u sistema radicali. Da u pianu, pigghianu dinò una varietà di nutrizi necessari per un sustegnu propiu. Sò productiti da un bacterio specie chì sia accurdate nantu à a tarra.

Ma i primi 2-3 simpatii dopu à u prugettu di un novu acuariu, u pianu ùn hè micca saturatu cù nutrijenti. Per quessa, hè bisognu di usà u so acquiccu di u so acquettu sugettu. Hè un additivu minerale speziale chì mischjianu cun u tipu selectu di terra di dicoru è dà a pianificazione i microelementi necessarii per a so vita in a prima volta, finu à chì e bactria necessaria appare in u ecosistema.