Prutizzioni protrusiani

Perchè Ddiu esse intesu a pricà, ellu deveri riponitu di tutti i so piccati, libere è involontari. I nostri peccati , cum'è un muro, prutegge da Diu, è ghjè per quessa, parechje persone preghjite è crede chì Ddiu ùn sia micca listesse.

I preghjudizii protettivi sò dirigiti à prutezziunà è di quelli chì pricureghja in ghjornu in tuttu ciò è aiuta, in curtite è longu percorsu. Qualcosa di a nostra attività precisa a benedizzione di Diu, questu hè a so salvezza.

Prutizzioni è purificazione

Ogni ghjornu, esempi, pudete leghje a seguente breve è pezzu ricurdamente ricorda per a prutezzione è a purificazione:

"Benedisci à Diu nantu à questa casu in quale dumandassi aiutu -" per studià "," per travaglià). In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

A persona pò ancu dumandà a prutezzione in a lotta contru a dependenza. Sì avete tentatu di distruggià l'alcohol, o una altra addiction, quandu avete un desideratu di vìviri (fumu, etc.), leghjite a orazione di Ghjesù 35 volte.

Sì qualchissia insicula, leghjite u preghjudiziu protettore da e ghjente malaria, pricavu per a salute è a felicità di u vostru offender - questu pudè esse a prigione di Ghjesù.

Immagginativi per i so delittori sò da esse cun un core puru, senza furore, un desideriu di vendetta. S'ellu alcuni fa nanzu perisce, quellu chì avemu tù stessu sò culpabili - un sbagliu puderà fà un minutu ghjornu, o quarchi vidi prima chì.

Pudete ancu leghje ponti difensi da i nemici - vi tocca à dumandà à Diu nantu à a salvezza di a vostra famiglia, di a sicurità in a vostra casa, d'avè micca scontri cù u tortu. A cosa principal hè micca di vulete chì u male di u vostru nimicu.

Preghiere per i zitelli

Ùn ci hè una preghjudizzione protettiva più forte di u pricante di a mamma per i zitelli. Solu u core di a mamma si pò spuntà ogni pensamentu esternudo è preoccupiesi quandu tocanu à a sicura di u so sangue. Diu ùn pò aiutà à sente, ma sente a parolle, incruciati da a fede in a so omnipotenza, pronunzata da a mamma.

Ci hè ancu un rituali speciale chì permettenu à a mamma per pruteggiri i so figliolu da ogni malsu.

Per fà questu, immediatamente dopu à u nascita di u zitellu, pudete cumprà cum'è una cammisa chì ùn pò micca lavatu o struitu, pudete solu l'aria.

In a prima Pasqua, dopu a nascita di un zitellu, unu deve parlà cun una preghiera. Ci hè fatta da a donna anziana in a famiglia (nanna) davanti à l'alba.

Dopu a preghiera, a cammisa hè attaccata in un filu, oculistica da i sullivati, è guardianu sicretu. Mentre a cammisa hè intacta è segura, ùn pò micca teme di u zitellu. Un puntu impurtante: in i paroli di a prichera, avete averà u nome di u zitellu chì devi à l'à u tempu di u battèsimu.

A Preghera di Ghjesù

"Signore Ghjesù Cristu, Figliolu di Diu, aghju pietà di mè un piccatore".

Preghjudiziu da i nemichi

"Signore Ghjesù Cristu, figliolu di Diu, guarda cun l'angeli santi è a preghiera di l'amata tutta di a nostra Matrona di Diu, da u putere di u dirittu onorevoli è a vostra vita, da a rapprisintazione di e forze divinità di u prufeta omu onesta è u precedente di u Signore Ghjuvanni è di tutti i vostri sante, aiutanu aiutà i piccati (ind) di tuttu u male, a soru, a magia, magia, da a ghjente crafty. Ma ùn anu micca pussutu fà noi perchè male. O Signore, da u putere di a to Ghjerusalemme à custuscia in a mattina, in a sera, in u sonnu chì vene è da u putere di gràzia Tandu sò abominazioni è caccià tutte l'impiccante male, operendu à l'instigazioni di u diavulu. Quellu chì hà pensatu o fattu, portanu i so maligni à l'infernu, per l'arti benedettu per sempre è sempre. Amen ".

Preghjonu per i zitelli

"Quale chì sarà salutatu da un servitore di Diu (nome), ognunu di salute cù gioia. Per u prezzu di u tabbricu s'assumiglia. Nourish, beviate è u stessu Signore (nome) beanu. Felicità, gioia, ring up, andate à u servitore di Diu (nome). Per vive micca à grieve, è per u furmaghju di l'oru, per fà soldi. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".