Inverno, capo, pelle

U pilu di l'inviolate cù furu ùn pò micca solu dà calidez, ma ancu diventà u principalu aiutu di l'imagine di moda. Certi stylistichi sustene chì, se ti circate di creà una moda stylish, è ci hè una scelta entre compra un settore di roba casuale (parighjite di jeans, una cammisa o un ghjudicate) è cullaburazioni cù u pelle, hè megliu sceglie u secondu. A vestizione d'altru duverà guaria caru, perchè hè a maiò parte di u tempu quede in vista è crea una imprenta di un omu.

Parechje chì sapemu chì tùbbelli sò spessu usati in u clima cálido, chì questu hè un vistitu abbastanza ligu è hè ancu realizatu da un material fino chì mantene a forma beni. Per fà u pilu adattatu per l'inviu, i pruduttori utilizanu calzoni pads, chì sò fatti di batting o sintepon.

Avè chì u mantellu nantu à u battante calenzii finu à a temperatura righjunghja minus 50 C. Synthepon hè più affidàbbili, ligere è medciti di qualità alta, ma ùn protetta d'ipertorii severi. Per un invernu duru, avarete bisognu di acquistà qualcosa più seriu, cum'è un capo di pelle o una chjappa sopra.

Eclissi d'invichjà in colti di designatori

A fine di i principeschi shows di a tempesta d'oghje è invernu, i tendenzi principali di i vestiti divirtimentu per esse tracciati. U capu era un capigli d'inverno elegante cù furu è karakulchi furu è astragianu. Questa fur hè spustata di i so pelle di i frati d'aiu Caracul. Parechji disignatori li piaceru a lana delicata, delicata di scattu di u gustu è com'è u risultatu avemu un capeddu di questu furale. Allora, a marca Miu Miu hà introduttu brevi capelli cù u collu di pilami capite è u designer Louis Vuitton, Michael Jacobs, prupone di chjappie vistimenti di tonalità scura - nìvuru, marsh, bardo.

I Vionnet è e marcele Eme Pucci palesanu a so visione di un capeddu invernu. Hà creatu una cullizzioni, u prublema principali di quale era un capo d'azziu di pilate cù pilia. I culori predominanu sò blu, metalli è neri. Actual era la statua di u pelle, chì era struvata in tale manera chì a pelle puderia diventà annantu à i junturi di costi è manichi.

Tipi di capigli d'invernale

In generale, i caprini sò classificate in sicondu u tipu è u tipu di materiali usati. Rigward i stili, ponu esse classiche diretta, o in stile retro, scurciatu è flared down. Ci hè ancu abate prisenti è mantelli, ma sò micca assai pratichi è esse bisognu di scelta di u vestitori.

Cuncirnendu i materiali, quì i tùniche sò assai tipi. Ci sò i principali:

  1. Capanna Inverno con piluta di fissura. U fur di un raposo nero pò esse situatu nantu à a bocca o collu di u pruduttu. I sombre di pelle principianu da a luce cù oscure "funnali" di pelle à scuru cun una basa grisa è "filari" nìvule. U caprettu cù fossu furia hè assai adattatu per i raggioli bionda, perchè ferma u so capelli.
  2. Capanna inverno cun raffia àrticu. A pelle Fox hè cunzidiratu assai valurosu è hè in linea cù sable e viscose. U culore naturali di a pelle varia d'u biancu pianu à u blu, ma grazzi à tecniche mudherie muderni, pudete alcuni qualsiasi color.
  3. Prune di caccia di u cachemera invernale cun fur . Questu pilu hè adattatu per a tastalli in un uttellu o u teatru. U Cashmere hè cunzidiratu u materialu più caru per a pruduzione di capre. Hè una bonita lisura è dulcezza, è in cumbinazioni cù u pilatu di una capanna di lana di l'inverndu cù una pratica adquire una eleganzia più grande.
  4. Capanna in draperu inverno cù pilia. Sta stuta permette per esistene da a folla, postu chì hà una prucessu irregularle interessante. Un capeddu draped in generalmente hè una longa sottu u ghjinochju è hè spessu cusitu cù una cappucciu. Cù fur, borse, un capellu è capelli hè stati trimati. A culle di culuri di prudutti: latti, marroni, mustarda è culore di bard.

Chjucu un mantellu invernale in eleganti cù furu, fate cura à a siluette. Chjovi cù una figura slim fiura più stretta è i mudelli più corche, ma e donne incù bugdi evidenti in a figura necessariu di attentu à u mantellu di una silueta ovalada o flared.