U Hall di a Vurpi

U Culleghju hè u novu in u Circu Svarog. Accumincia u 22 di marzu è dura hasta el 14 di aprile. L'arburu sacru per questu salone hè u currant. U patronu di stu pirìudu hè a dea Morena, chì ncorpeni l'invernu è a morte fìsica, è ella ancu a cura di magichi è sorcerers.

U sensu di u Hall of a Fox per un omu

E persone natu in questu piriu ùn ponu esse chjamatu furtunatu, perchè u so destinu ùn sarà micca bellu. Quasi tutte e so vita anu in cerca di a verità, ma in u prucessu chì constantemente sò parechje testi. Inoltre, no tutti i "raposos" sò una forza abbastanza per arrivà à a fine, perchè spessu anu da altre ruta "slippery". Malgradu questu, stu populu sò dotati cun certe oportunità è un grande talentu . Hè mpurtanti scopre a capacità in u tempu di sviluppà degnu. Esse sottu l'auspices di u Hall Slavicu, a Vucina sempre cerca spiegazioni raziunale per e diverse situazioni di vita è ancu per l'amore. Sò capace di scopre in elli sentimenti chì nimu pò esse risolvi. I "raposos" si ponu esce da a so curiusità è l'assertanza eccessiva, chì aiuta per elli à ghjunghje l'aiutu, ùn importa ciò chì.

In a vita cusì ordinaria, sò tranquilli, ma e volte prupietanu per certi esperimenti. Grazie à questu, si dèvenu è i so amori cun tuttu ciò chì ci vole. Hè nutate chì e persone chì sò sottu l'auspices di u Hall of the Fox sò incredulous è esse manifestatu ancu in relazione cù e persone. Sly like a fox, vive da u principiu, chì ùn porta micca riesce, ùn ùn bevia champagne. A patrona di questu piriodu, Mara, dà a persona a capacità di cuncentrazione è cugerà forza in u mumentu propriu.

In parechji situazione, e persone nascenu in questu piriodu, spessu presentanu l'egoistu è in situ situ situ senza una rimorsu particularità di a cuscenza "passà" à l'altri populi. Per ùn scenderà u viaghju ghjusta, vicinu à i "rapi", ci vole à fà patroni sàviu. Prima, stu rolu hè fattu da i genitori, è dunque, un amatu è amici.

Descrizzione di l'amuleto "U Salone di u Vurpi"

Stu talismanu, prima di tuttu, duveria esse chjucu chjucu è massa cuncessu. Grazie à ellu, una persona hà a capacità di usà appiccicate è in u mumentu tandu per vede l'astuzia. Hè sti capacità chì migliurà megliurà i sfidi di vita. L'incantu di "U salottu di a Vurpi" vi prisintà u so patronu di saviezza è hà insignatu per evitari avè rash atti.