Perchè avete bisognu di leghje i libri?

In u nostru tempu, quandu a tecnulugia di sviluppeghja in una vera velocità insana, i libri anu crescendo in u core. In seguitu, a ghjente ùn avia micca scelte di pastime, è a littura hè unu di e pochi manere di fà diventà è acquistà a cunniscenza. Oghje, i giovani trovanu difficiule di crede chì i libri sò sempre valenu. Per sapè chì ci hè Internet. Per u tempu libre - sport è passatempi. Per l'accionamentu - cinemas. Allora ci scupriteu perchè per leghje i libri è quale u valori ci ponu detti.

Unu di i primi vantaghji di a literatura hè un discursu bellu, littiratu. Lingua - u ligame di cunnessione di a società. Ùn puderà cumunicà, ùn pò micca esse cunsevi di u vostru pensamentu à l'interlocutore, se ellu hè u vostru patronu o un cliente, parente o amicu.

U sicondu puntu impurtante hè l'sperienza chì vene da i libri. Letteratura ci duna l'oppurtunità di travaglià indipendentemente i mumenti di a vita. Avete avete in situazioni chì ùn sapìanu cumu sippuru? Assicuratevi - i libri sò a risposta! Tuttu ciò chì hè statu sperienatu da l'omu da parechji seculi hè guardatu in a literatura.

Ti piace qualcosa di a vita? Ci hè qualcosa chì vulete sapè? I libri sò pronti per aiutà in novu! Avete interessatu quarchi cosa nova? Believe me, ci sò parechji in terra chì sò ancu interessate! Forsi anu avà u ghjocu cumuni accumulatu è sò pronti per sparta. A vostra tarea hè di truvà è di leghje.

Un altru dettu impurtante in questa materia hè perchè i figlioli avissiru avè lettu libri Di sicuru, parechji parenti si affruntenu cù u fattu chì u zitellu prefissi i ghjocu di computer è caricaturas à i libri. Ma i cartoni interessanti è i ghjorni finiscinu più tardu o dopu, o diventenu avutri, avvintendu di piglià. Libri interessanti - mai. A principal hè di aiutà u zitellu a truvà a literatura più adattata per ellu.

Scopre dinò perchè è perchè i lettori lettenu libri, ma vale di ricurdà chì ci sò tutti diffirenti è micca tutti cum'è a listessa cosa. Se ùn avete micca piace a fiction - ùn significa micca chì a lettura ùn hè micca per voi. Believe à mè, ùn ci eranu i ghjente in stu mondu chì ùn anu truvatu nisuna per elli. E scritti i so libri. Altri.

Truvate i vostri libri. È ùn voi micca avutu chì guarda u lettu.