Candidiasis di stomatitis in i zitelli

Stu tipu di malatie infizziosi, cum'è stomatitis càndida, si mette in i zitelli spessu. In ogni casu, a maladie prumessa in una forma più ligera ca in adulti.

Chì pruvucalla chì u zitellu possa stomatitis candidazione?

Forsi la causa principali di stu patologicu in i zitelli hè infine, cum'è u risultatu di u passaghju di migghiuri à traversu u canali di nascita di a mamma. A prisenza di sta maladie in una anamnese in una donna incinta, aumenta u risicu di l'ocurrenza in un criatu novu.

A ghjuzza dopu per l'occurrence di stomatitis candidale in i zitelli hè u fattu chì u zitellu, durante a dentione, tira tuttu in bocca. In questu casu, u patogenu entra in u corpu da i ghjoculi contaminati.

Cumu pudite identità stomatitis càndida in un zitellu?

Per scopu di inizià u trattamentu di l'estomatitis kandiosi quant'è prima, ogni mamma devia sapè cum'ellu s'assumiglia.

In regula, a malatia hè carattarizata da l'apparizione di bianca, menu spessu su prugettu amaru nantu à a mucosa di a bocca di u zitellu. À u tempu, hè seccu. À u listessu tempu, u funziunamentu di a plica hè chì pò esse sguassate senza difficultà cù un swab di cotte. A temperatura di u corpu, in a maiò parte di i casi, ùn viaghja più da a norma. Questi manifestazioni sò i sintomi principali di stomatitis càndida.

U zitellu in u sviluppu di sta patologia hè assai inquieta, è quasi sempre u ricusate di manghjà. Stu fattu hè spiegatu da u fattu chì, a causa di a presenza di una pezza, u zitellu hà constantemente sperimentazione sensibilita, sensu ardente.

Cumu hè trattatu a stomatitis da candidiasis trattu?

A funzione principali in u trattamentu di l'stomatitis candidata in i zitelli hè a distruzzioni di l'agenti causativu di a malatia. À questu ghjucazione, i zitelli sò prescritti antropologiche, cum'è Candid, Nystatin è altri.

A attenzione particulare hè pagatu à u trattamentu di a cavità orali è a rimuzzioni di a pezza. Cù u ghjornu puntuale di a terapia, per palluzzà a pezza hè abbastanza iodine è suttastanti, chì u zitellu hè trattatu cù a bocca.