Perchè ùn pudete micca bevià acqua fast?

U fattu chì u corpu umanu più di a mità cunsistenti di l'acqua hè cunnisciutu ancu di i scoli. Hè impurtante mantenimentu regularmente di u equilibriu d'acqua per chì u corpu travagliu correttu. In u stessu tempu si valenu à calculà si hè pussibile di tberu acqua rapidamente, cumu per fà in modu appiccicatu è per quale si deve fà. Per principià, vi vùagliu dì chì hè megliu di beure dissudue o minerale, ma l'acqua micca carbonate.

Perchè ùn pudete micca bevià acqua fast?

I medichi dicenu chì quandu si assume una gran quantitata d'acqua ùn pudete micca aiutà ma perisce u corpu. Per fà u benefiziu, chì sarà avessi dichjaratu, pò esse liatu in lentu è in piccule sips. Per avè una gran quantitata d'acqua à u tempu, una persona crea una maiurezza di ribellera in i rizzi è influenzi negativamenti à u metabolismu .

Perchè aghju bisognu acqua?

Siccomu una persona hè più di 75% d'acqua, ùn hè micca surprisante chì hè a principal fonte d'energia. U fluidu hè impurtante per furnisce l'ossigenu è i nutriutti à e diverse parte di u corpu. Hè ancu aiutu à purificà u corpu di vari di tossini è di toxine. Se una persona volerà perde u pesu, duveria più acqua, perchè ellu improvesu u metabolismu è aiuta a digestione. Inoltre, u liquidu hè impurtante per a salute di a pelle, u capelli è u unghji. Hè aiuta à migliurà u cundimentu di u sangue, crescenu a pressione di sangue è cope cù u dulore in i articuli.

Cumu puderebbe l'acqua duranti u ghjornu?

Per avè ottene u benefiziu indicatu indicatu, hè necessariu di cunsumà l'acqua in sicura da e regule seguenti:

  1. Accumincia la matina cù un vetru di acqua à a temperatura ambienti, in quale pudete aghjunghje un zitellu di limonu. Questu cundottu un caricu di energia è cumincià u metabolismu. Inoltre, harà sguassà sustanzi risichi da u corpu.
  2. A meza ora prima di pranzi, hè cunsigliu per vìviri un vetru d'acqua, chì dilute u zuccu gastru, è ancu parcheghja l'estòscettu per sguassà rapidamente a sàzita mentre manghjanu. Hè impurtante ancu cumprendre per quessa ùn avete micca bevià l'acqua mentre manghjà, quantu assai persone anu stu usu hàficu. Quandu una persona pò esse u pruduttu cù l'acqua, l'enzimi necessarii ùn sò micca liberati in u stomacu. Inoltre, assai esercitu sguassatu sò spesatu nantu à i mastinu, è in u risultatu, pezzi maiò di nutizie apparùranu in u stomacu, chì hè difficiuli di digià.
  3. Hè ricumandemu per vìviri un poca acqui dopu ogni viaghju à u bagnu à rimbursà a perdita di fluidu.
  4. Aumintari l'ammontu di l'acqua cunsumata hè impurtante per e persone chì fuma, edite l'alcoolate, è ancu piglià medicazione.
  5. Per calculà a norma individuali di u liquidu, hè necessariu piglià in cuntà chì per ogni un kg di u pesu di a persona deve esse 40 ml di liquidu. Inoltre, ci hè una regula chì a quantità di fluidu cunsumatu devessu esse uguali o esse ligeramente più cà i calori cunsumati da l'alimentariu.
  6. Hè impurtante di distribuzione bè in u volumu totale di u liquidu, cusì hè megliu per bevi una piccula parte per ogni 1-1.5 h.
  7. Se una persona hà sportiu, hè da impurtante perchè di bevande l'acqua durante u furmazioni, perchè durante l'esercitu, u corpu perde una gran quantitata di umidità cù l'sudore.
  8. Per aghjustà a quantità di liquidu necessariu per un organu cresciute è in un calore o frette forte, è ancu in l'eventu chì l'aria hè troppu secca.

Hè ancu impurtante per cumprendre a temperatura di l'acqua, perchè u benefiziu o dannu si deve esse, u licettu pò purtà u corpu. L'acqua fria aggrava a digestion e pò causari à u dulore in u stomacu. Un liquidu caldu cusì à u corpu per perdienti l'energia, per enfurizà. Hè megliu dà preferenza à un lìquidu à a temperatura di l'ambienti, ma ùn hè micca più di 38 gradi.