Pants Slacks

Pienghje di i pantaloni sò una scuperta grandi convenientea è pratica di una moda muderna chì prutezza i dimarchji cunfidenzie è fiducia ogni ghjornu. Tali mudelli ponu esse paragunatu cù i jeans universali, ma solu da tè naturali. In prima, i slacks eranu cunzidirati solu rigularmenti masculi. Ma, com'è spessu succorsu da a manu di u lume di i creatori di a moda, u maschile sarà feminile. Calami simili hè stata introduttu in u principiu di u XXu seculu, cum'è una varianti attuale. À u tempu, i stylistichi hà assai spirimintutu di cumpatizzioni, chì ci permettenu di chjamà slacks un stile universale.

Una funzione di e maglie femminili hè un cut straight, un cinturinu mediu fitu è ​​l'absenza di qualunque decore. A maiò parte di sti mudelli sò fatta da u cuttivinu micca massa densu. Per quessa, a pertinenza di sti pantaloni, cum'è regula, crisci in a stagione calurra. Oghje, un aghjuntu populari di u stilu praticale hè un pienghjale di petite cunti. Di sicuru, pudete fà u so pantalone cun un corpu, ma pudete ancu cumprà un pruduttu finitu cù i ghjuvelli originali. Perchè i modelli sò un pruduttori in u disignu, i disinfettori di a moda chjamate un mudellu di colori saturati. I culori più famusi per questi mudelli sò mustarda, caqui, ladrone, terracotta, mint. Ma ancu in u mercatu mudernu ci sò ancu varianti lacunesi di a scala classica è naturali.

Cù que to wear slacks femini di stà bellu elegante è di moda?

Pienghje di i pantaloni sò più rilevanti per u vestitariu di u ghjornu. Per quessa, a più prughjezzione hè a ropa informativa per tali mudelli - sweater, raglan, dulce, mocassini , stivali, scarpi in stili inglesa. Inoltre l'altru eleganti hà intrutu sottumessi à un arcu romantica. Una tunica lustrosa fatta da chiffon o di sita, una cammisa naturali di un colore, sandali nantu à una foresta è i pompi sò a megliu solu solu in stu casu. Quandu sceglie l'accessori per i slacks di a donna, i stylistichi insistenu à mudelli grandi mudificati - sacchetti sacchetti, capelli cù grossi margii, bufalini volenu e mantelli.