I ghjorni prumoviusi per u duminiu di tomate - astuzia, cumu pudete avè una verità rica

Per piglià e pianti di pianti sicchi, pianti forti è cogli una bona vittura, hè vale per sapè chì i ghjorni favorevoli per u splitu un tomate. I posti adattati sò selezziunati secondu i cundizioni climatichi è u situ di u pianu, è a luna calendario fasi hè ancu utilizatu.

Quali ghjorni sò favurèvuli per plantà un tomate?

Quandu sceglie i ghjorni adattati per prugrammi di simenta, parechji criteri deve esse cunsideratu.

  1. Da e cundizioni climatichi. In a maiò parte di i casi, u piantazione deve esse realizatu dui mesi prima di a data di sbarcà in u locu. Se ùn piglià in rigalu stu regnu, i saplinedi palesanu è ùn vi farà stà in poeta. L'urtulani persunalizati indicanu chì u clima finu u più tempiu, hè necessariu di suminà e sementi. In l'attellu di strada si esse realizatu solu quandu sò cundizzioni favurèvuli: càlunu è ùn pò micca teme di a fretura. In a maiò parte di l'alivi, i piatti di e piatti per u pumadoru falate in u Mayu, perchè a sementia esiste à esse realizatu in a fine di u March. In territori meridiali, u tempu pò mudificà à u principiu di frivaru.
  2. Da u gradu. Ogni varità anu u so propiu crescente e di a so propria maturità. I ghjorni prumpianti per u sembra di pumati ponu esse indicati nantu à l'embiu, ma da chì deve esse cunsideratu chì i pruduttori spessu cussinu in normi in l'Europa Centrale. I prudutti altri deve esse imbiancati da a fine di farraghju à u principiu di marzu, i primi tempurane è mediani, di u 10-22 di marzu, primi è ciliegie - in 9-14 aprili, è per a fini di riunizazione - a fini di ferraghju hè favorevule. Pudete stabilisce u ghjornu appronicu stessu, datu a staghjunali, chì in a maiò parte di i casi hè 110 ghjorni.
  3. Lu postu di piantazioni. I termini di u disembartamentu depende di induve l'arburete si sò traspurtati dopu. Quandu si pianta in u pianu sottu à u filmu di variità iniziale, u piriu di u 2 a 3 marzu serà favorevule. U pumu di l'arbureti di i grannii per i lochi di serra si sò piantati à a fini di marzu, è di l'annu - in a 1-2 dicada d'aprili. I tomate, chì pruducianu fruttu nantu à a strada prima, sò simuli l'aprile di aprili.

Hè impurtante cunnosce è cunnessione adattatu per u travagliu di e piante di tomate, cusì devenu da a varietà. A riunizazione anticipada permette di cullà frutti madurei 105 ghjorni da a simenza, è ci sò ancu formi iniziali - 85 ghjorni. Hè megliu trasplantà 45-50 ghjorni dopu a furmazione di e piantini. Assicuratevi di vede u tempu, cusì, una settimana prima di u sbarcu hà da esse caliu è seccu. A notte hà da esse almenu 10 ° C. À i territori meridiali chì pruduce i pianti hè realizatu da a mità d'aprili à maghju, è in altri spazii - da u 1 à u 15 di maghju.

U graduu cù un gradu mediu di riunizazione frutti cù 110-115 ghjorni. A piantazioni di crescita hè cunsigliata per esse realizatu dui mesi dopu l'apparizione di e piantini, cusì, per i territori meridiali, u megliu tempu hè da u 1 à u 15 di maghju. In quantu à i varietà tardi, u fruttu accumenza in 116-120 ghjorni. Plantamentu di e crescita si deve esse realizatu 70 ghjorni dopu à l'apparizione di piantini.

I ghjorni di prumove per pruduce un tomate in February

Quandu a pianificà u tempu di piantazioni, devi esse cunsideratu chì e pianti di mudie ùn pò micca esse adattati, è questu puderanu causà una reduczione significativa di u rendiment. Per questa raghjone, ùn hè micca cunsigliatu per apressu cù a sesta di u materiale di piantazione. Seeding of tomato seeds for seedlings in February si pò esse realizatu nantu à un ghjornu chì pò fà sapè per a formula: a data di u disembartamentu hè minus 70 ghjorni. Per esempiu, se u trasplante di crescente si svolghje u 20 di aprile, ci hè necessariu di suminà e sementi annantu à u 10 di ferraghju.

I ghjorni favurè per pruduce un tomate in marzu

I termini di a simminzioni sò influinzati da e cundizioni naturali è a varietà scelta. Dopu da u Marchu, un ghjornu lume cumincià à crescenu, chì hè impurtante per u sviluppu è u sviluppu di frutte. U sembra di u pumchjeri per i pianti di piena hè stata in u primu ghjornu di u mese. U primu prugnolo cù più crescenu in l'urtuggeru si deve sera da u 12 à u 17 di marzu. Quandu selezziunate varietà altu per i serdi, u tempu megliu à a pianta hè cunsideratu a seconda mità di marzu, ma hè cunsigliu per pruduce i granchi in i primi ghjorni di primavera.

I ghjorni di cultivà un tomate da u calendariu lunare

Per stabilisce e date appropritatu, pudete focu annantu à u calendariu lunare, perchè u satellitè pò qualità è affettivu negativu in u sviluppu di arburi. U calendariu lunare per a santezza un cambiamentu di u tomate annantu à l'annu è avete bisognu à guardà ochju nantu à u tempu appropritatu. In u 2018, in marzu, i più boni coni sò 3, 4 è 7 quandu u satellitariu in a fasi di creazione in a kostu Taurus.

In quantu à u tempu chì ùn hè micca cunsigliatu per u siveramentu - a perdita di a Luna, perchè in questu tempu i zucchieri si movenu à e razzii è i pianti crescente sìanu male. Sceglie ghjorni favurèvuli per u sembra di u pomu di tomate, ùn si trovi micca cunziddi solu a fase di a luna, datu chì l'influenza di a custiddazioni di u Zodiac. I cinti signali per u duminiu di tomba includenu: Cancer, Libra è Taurus. U ricusate di siminari li mustri sò quandu a luna hè in such signes: Aries, Leo è Virgo.

Quali sò i ghjorni dispunisimi per a santezza un tomate?

Sicondu u calendariu di e fasi di a luna, hè pussibule stabilisce micca solu favore, ma ancu ghjorni impurtate per u siveramentu. Sì avete ancu ignurà a pruibbizzione, allura e mannari ùn saldanu benchì e i pianti ponu malati. I ghjorni disgrazia in March per u so speranza un tomate hè u periodu di a luna nova è quandu a luna hè più più più minus duie ghjorni. À questu tempu hè una violazione di u prucessu naturali di u sviluppu di a pianeta.