Riproduzione di orquídei in casa

L'orchidi sò cusì impurtanti di e vitture chì raramente ùn anu una floristera ùn vulete fà a so crescenza in casa, per più di decurari l'omi o dà à parechji. In ogni modu, assai, spiciarmenti novi, ùn sò spessu di dubbiu cù a so propria capacità, perchè l'orquiaghji sò fiori capricciusu e dumandà esse attitatu. Dunque, avemu dettu qualcosa di cumu rigulari propagar una orchidia cù a minimu perdita è cù u più grande successu.

In generale, a riprutazione di orquídei in casa hè pussibule in parechji manere. A questa divisioni di una pianta adulta, pseudobulb, stagioni, trappi è e propagazione di e zitelli.

Ripruduzzioni di orquídei da a divizia bush

Stu metu hè cunsideratu cum'è una di e più simplice è adattatu per a maiò parte di l'espezie d'orquídei (lelium, cymbidium , miltonia, etc.). A divisionu duveria esse fatta in prima di a primavera prima di a vegetazione attiva. Hè impurtante chì ci sò assai gercerdi in u pianta adulti, in a divisioni in ogni parte there will be three or four pseudobulbs. Quandu multiplicate e orquide, dividendu riduzzii deve esse cura cù cura di u pignolu è liberatu da u substratu. Dopu avè desinutatu u cuteddu cù un cantu nantu à a vitra, tagliate u risediu in parechji partie per chì i pseudobulbs sò micca toccu. Hè ricurdata per spruvà i radichi di a pianta è a lucazione di e manere di u carbucale per prevene a malatia. E poi novi poni pò esse pittati in velli prupagati, senza scurdà di pericamenti l'acqua è spruzzioni fiori. A ripruduzione di orquídei da e razziali ponu esse cunsideratu bè riduciutu chì i risultati freschi si vedenu in orchidi.

Orchid: ripruduzzione da i zitelli

Hè ancu possibbili di ripruduce i orchiddi cù i cimi di stem - babies. Hè propiu di tali generi comu phalaenopsis è dendrobium. Quandu una petite spartazione hè nantu à u filu di l'orquidea, deve esse spulatu spessu. Sparte a fete pò esse quand'ellu crece bè, è hà duvereci razzii di l'aria. Dopu à sparà u spargeru, fate u cutdu in "u zitellu" è in a pianta adulti si deve trattatu cù carbone di scumpartazione. Dopu à questu, i frutti pò esse pianificatu in un pezzu separatu.

Riproduzione di orquídei da tagliati

Unu di i mètudi populari di a propagazione di orquídei - stagni - hè adattatu per i vegetali di u crescenu monopodulare (vaniglia, angrekum, vanda , vandopsis, etc.), postu chì ùn ponenu micca pseudobulbs, perchè u zucale creci da i nodi. Inoltre, frà i tagghi di riezzione di orquídei, distanzi evidenti sò furmatu per valdi di e cuttuli. Per esempiu, a phalenopsis s'hè tagliatu corsi laterali 10-15 cm longu. Dopu u zucchero deve esse postu nantu à u muscuni sphagnumu, a rina o di a terra è colpi in e cundizzioni di u fiori finu à scuzzulate. Cuncirnendu cumu per prupagariate una orchidia cù un zucchero fiore, questu hè adattatu per i vignaghjoli. U ciuri di u fiori hè chjappu in a basa assai è hè divisu in parechji partie in tale manera chì ci sò noduli-mandgi in u centru di ogni cut. Queste taglioli sò deve esse stati orizontali in un cuntainer di plastica cun muscola, coperta cù a filetta di u nutrimentu è posta in una stanza cambiata è chjara (+ 24 + 25 ° C). Avete da acqua e taglioli ogni 3-4 ghjorni. Dopu i raccolari è cuttuli ci deve esse pianificatu in pote.

Ùn vi scurdate di sterile in u cuteddu prima di scorci di corta, è tagliate in carbone.

Riproduzione di orquídei da e sementi

Stu tipu di ripruduce hè abbastanza cumplessu, ancu à i vignaghjoli d'orquestra. U fattu hè chì i fiori ùn sò micca u so propiu tissutu nutrittivo. E questu significa chì hè necessariu creà artificiàmente un nutrijentu mediu per a giulazione di e manni. Sfortunatamente, i stessi cundizioni sò favurizati per a ripruduzzione di fungi è bacteria, perchè u mediou vole esse sterile. Inoltre, hè impurtante manteniri tutte e cundizioni per a giulazione di e manni: temperatura, lumera, umidità. A più notte desvirazione pò esse resultatu in a morte di rimesse. Comu pudete a vede, a ripruduzzione di zuccheri di l'orchidea in casa hè un prucessu complicatu, ma hè pussibule in u laboratoriu.