Strawberry "Marmalade" - description of the varietà

Chì significanu u nome di a marca? Marmellata! E devi esse dichjaratu, i qualità gustatori di e bariati per un centesimi ghjustiificanu stu nome luminoso è memorable. U fragola di questa varietà hè assai dolce è succosa, è u so aroma hè solu mare. Quandu pruvate a "marmellata", e scurdate u so gustu è l'olfattu per u restu di a vostra vita!

Caratteristiche di fragole "Marmelada"

Marmelade hè stata fatta da i criatori italiani. Giardinieri in Italia cunsiderete questa varietà sia a più promettante, o almenu una di elli.

I so cultivares «Meli», «Sweet Charlie», «Queen Elizabeth» «Marmalade» ignite tutti i parametri: documenti, pruduzzione, facilidad de cura, resistenza à a malatia.

A "Marmellata" "dolce" hè dolce, cun una sour luminosa, succosa, densosa. A varietà di fragole riferisce à varietà non-montant di maturazione di mediu tempu. Sempri cundizioni favurevoli, pudete esse espertu una seconda sfrutta per l'annu, ma micca in u primu annu dopu a pianta.

I frutti di a "marmellata" sò larghevuli, di forma cônica regulare, cù un pappu aspitticu. I foglie sò culori russetti brillanti cù brillo. Ùn sò micca flussu, ùn cambiani a forma, perchè cuntenenu u trasportu bè.

A description of the strawberry "Marmalade" devenu cumparisce a menzione chì i boli ùn sò micca solu cunservatori, ma ancu aptu per una varietà scopi: congelazione, cunfrute di cucina, solu per manghjà.

U rendiment di strawberry "Marmalade" cun cura attuale hè bona, ùn per nunda ùn preferisce cultivà ind'i staghjoni industriale.

Tecnulugia di crescente "Marmellata"

Cù un irrigativu pocu, ùn si pò micca perdutu a fragola, ma cuntinuà à darà fruttu. Tuttavia, perderà assai in gustu, a so carne hè più densu. Cù eccitivu acqua, a bacca ancu pèrdite u so sapori è l'aroma. Cusì, cum'è pudete vede, in a parte di u regnu, sta fragola hè piuttostu capriciosa. Per piglià u gustu è l'aroma prometu, avete bisognu à rigalu strettu in i norme règula.

Se crescenu "Marmellata" sottu u filmu, accalzanu assai l'accolta di frutti. U terrenu più correctu per cultivà sta varietà: neutru, alimentatu cù nitrogenu, potasio è fòsforu.