In i pianti di l'albergue abbandunate seccu

Eggplants - a cultura hè assai capriciosa. Eppuru questu, parechji prupietari di u situ di u annu à annu creanu un vegetale di e piantini. Ci hè parechje prublemi in u cura. Cusì, per esempiu, spessu i camioneri agricultori si lamentanu chì i pianti di l'arghjentu siate di foglie. Scupremu.

Perchè u fugliale di i pianti d'arghjentu seccu?

Quandu i pianti ghjovani sò trasplantati in u paese apertu, u amaru è u fretu di e fogliu hè falatu. E so 'allevanti rispundenu à u trasplante à un novu postu, in particulare cun una forte difesa di temperatura.

In altri casu, si l'albergine falza secondu, hè questu questu, prima di tuttu, à l'errore in cura. Spessu, sti piantini riflanu in un modu simili à a mancanza di terrenu necessariu per u crescitu è ​​u sviluppu di minerali - nitrogenu e fòsfor. À u stessu tempu, hè faciule di ricanuscimentu u prublema da u amaru u fondu fondu.

Una altra causa di amarilli di l'alti d'alivi pudete esse una malatia fungale di fusariosis. A maladizioni penetrà in i razzii à e foglie: i primi torci è giallu, curl, secondu è sgabbiari. A prima scunfitta "campana", chì deve esse curazione - hè se a punta di foglie di i pianti di l'aringa siccà.

Sì i foglie di l'brunetta nantu à u lettu secondu cù spots, a causa di questu fenomenu pò esse cunsideratu cum'è cremelle o rive cù acqua fredda. Inoltre, u cuntrappu di i sopetelli di vegetale hè pussibule ancu cun una manca di umidità.

I foglie di l'arghjentu secondu - chì faraghju?

Per evitari di u amaru di l'alti d'alivi, avemu da cunsigliu chì pigliate a cura propria di a cose. A piantazione di e piantini d'olivi hè realizatu quandu u calore di primavera hè stata stabilita in a vostra regione. I precintani ci vole à durà.

In u futuru, l'allevanti require fertilizazione regula cù fertilizzanti minerali cun cuntenutu altu di nitrogenu è acqui. Appruvatu cum'è un ingranulamentu superiore 1% mullein infusion. Acqua i letti ùn hè bisognu di acqua caldi.

Per l'eliminazione di fusarosu, hè cunsigliu per trattà i pruduzioni cù una suluzione di basaazene, benazole, trichodermina o strekara.