Avete cullatu Kyta in Armenian - ricetta

Questu era un pratiche tradiziunale assai savore pratiche di a cucina armenia, senza chì ùn ci hè micca una celebrazione in a so patria. Ùn ci hè una mistressa in Armenia chì ùn pudia micca coccia stu platu. E si ùn avete micca pruvatu a kufta, vi diceremu cumu per fà, è avemu da revelà i sicreti di preparalli un pienu traditu aranianu.

Comu coceranu una kyfta in armenianu?

Ingredients:

Per u cunchju

Per u riposu:

Preparazione

Bulgur lavò, spedinu cù l'acqua fughja e fogghiu, è si spiccà da sette à deci minuti. Dopu questu, l'acqua hè sgritata, è u cereale semi preparatu hè chjaru in una lic u licore à un moliere di carne. In a terra aghjunghje oliu vegetale, carne piccata, ova, pimentu moltu, pimenti è salini è amassi appena finu à ottene una coherenza bassa. Se necessariu, pudete aghjunghje una farina picca per viscosità. Vulete a mutazione pè a cunchiglia per un'altra in a frigorifera, è mentre fretce, preparanu u riposu.

Per fà quì, primu frittu in una padedda secca, è poi piaccione da un pappu rinuvatu o in una nutizie fresca. I cipolle si sò puliti, anu ribeddu in cubi chjucchi è trasmemu in una padedda cun oliu vegetale refinatu finu à traslucenza. Puderete aghjunghje a carne di vacca moltu (si deve fatta fatta), è fretce cù a cipolla prestata, stese finamente l'arburatura. In l'accaduttu finitu avemu nutatu fruttu, aghjustanu freschi finamente picliche, stagione cù pepite negra moltu (ùn sali micca), mischianu, sguassate di u calore è lasciate in tuttu.

Ora stà simenu una kufta. Dopu agghiuddu e mani cù l'acqua cù u zadellu di limonu, piglià una cullizzioni di u mischju per a cunchiglia cù bulgur, furmà un pastellu, circa cinque milimetri gruchi, mette una cullita sopra à pezzu di moltu nantu à u centru, è, chjusde i viti, facemu un pruduttu in limonu. Allora u restu di e "cutletti" è i mette per trenta minuti in a fria.

In questu tempu aghjustemu à a panadiu apprussimatamenti un litru d'acqua purificata, calenteghja a foglia è aduprà in un praticatu chjappu. Furmà u pane nantu à calde pianu durante 10 minuti, è sguassate u tamine è falla.

Ci hè ancu una variante di coccia, i kuffs sò andati è a frebba hè seguitata. In questu casu, pudemu fogghjulu i prudutti in acqua salciata maturu per solu trè minuti, è frutti in una tacca fridda cun bastassi propiu di oliu raffinatu.

Avemu un platu cù cunei di limonu, legumi freschi è eterna, sprinkling preliminarmente cù u ziddu di limonu.

Spessu in a cucina armenia, u salottu feijoa hè servitu. Per fà, avete bisognu di colpi u fruttu lavatu in u cuncellu, aghjunte u dente d'agliu purificatu, un pezzu d'oliu frescu, l'oliu salitu è ​​vegetale è pugnu per un pocu seconde per acquistà una surtante piccetta agria, chì hè a salsa.