Tuturi uriggini

Belyash hè un pezzu di origine tartara o Bashkir. In fattu, hè un patty cun stuffing in forma di carne o carne piccetta. Avà vi cunsigliaranu cumu per preparà i belgues tatari in u vostru propiu.

A ricetta per a vaccina tarraca

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per a salsa:

Preparazione

Mesturinu a farina cù kefir fatta di casa , impunite in u ovu è amassi a pasta fina. Divide in boli di 3-4 cm di diàmitru. À l'impegnu, tagliate a carne in pezzi, pate sbuchjulate è cipudine cù di cubbi. Imbulighjate i patate cù a carne è a cipolla, aghjunghjenu salite, pepite, spice à gustu, è mischjanu bè. Ogni pezzu di massa hè stallata à un pani toru, in u centru di quale rimettimu è un pezzu di mantra. Cumpulammu i fiurati di un mantellu biancu, ma l'avemu micca pegatu à a fine. Truvarete un saccu cù un pirtore.

Avemu i nostri vaccinoterani nantu à una bachata di furmagliu incubatu da u papele di furmagliu, lubricate ogni tippu cù un ovu batciatu è u mandliu à un incu ghjuvendu à 200 gradi. In u prucessu di furnisce in ogni belyash in u burche pour 1 tablespoon d'acqua, perchè ùn ne micca secche. Ripetemu questa prucedura 2-3 volte. Cumpulevuli biancu Tudischi in u fornu da 40 minuti è piglia u pane è fate u salottu. Per fà, rinfriscà a pelosa da u tomate, vendu cun acqua fogera. A carne hè tagliata in tazza, è sopra à l'oliu vegetale, u salinu, a pepite, aghjunghje l'acitu, a mustarda, l'agliu stampatu da a stampa è pepite di pezziunatu. Stir and everything, the sauce is ready!

A ricetta di u Tartaru bielorussia cù a carne

Ingredients:

Preparazione

A preparazione di tatari belyasha cumincia cù a pasta di a pasta: aghjustemu u kefiru in a farina, aghjunghje l'soda, fugliate cù l'acitu, u salinu è mentri A pasta ùn sia troppu liquida, ma micca cuddetta, ùn deve esse tuttapa è micca pegheglia à e to mani. Cucirata cù a siccatura e lasciate quasi media ora.

Avemu duvemu impiegà imberate: u salinu piccatu, pepite, fremu l'acqua carbonatica è dà a meza ora à fà. Allora u carne piccante, aghjunghjendu cipolle trituatta è imbulighjate. A pasta hè rotata è tagliate cigliuli cù un diametru di circa 15 cm. In u centru di ogni tippu aghjusteghja a carne piccata, è trasfurmate e tine, fendu un pirtusore in u centru. Fritte i bianchi tudevi cù a carne nantu à l'oliu vegetale, prima u partitu chì hè apertu, dopu u sicondu. Servuemu a tavola calda.