Beef Beef Ricetta

Bozbash hè una famosa soppa d'armenia, a basa di quale hè un caldu grossu, cottu di cordellu. U gustu di stu platu, gràzia à l'aghjuntu di prugna cherry, hè terribili è pocu cumuni. Oghje, vi cunsigliaranu cumu cocerà a salsa beefball da carne.

Beef Beef Ricetta

Ingredients:

Preparazione

U caldo in cibo cuciatu hà cunsigliatu i purcelli sgranati sgalati. U focu hè pulito, scrosu in cazzi, rimannatu in una cecchera è cottu nantu à u focu medium. A polpa di viteddu cù u bumpfone persa hè passatu per un macinatu di carne, avemu un oliu di pollo, ponemu u risu, u salinu, u pepite à u gustu è cunglite cù carne piccetta. Avà addivighjemu una macchina viuzza di grande è fate uni pochi di foglia di prugna secca in u mità. Puderaghju a pianta per i spiculi di u ballu, perchè u prugnu hè in una dumperia. U listessu hè fattu cù a carne macinata restante. Quandu i patate sò prestu prestu, avemu spianciatu i nostri purpetti à questu è fate altre 20 minuti. Allora aghjunghje i ciciri di preselte, anu pratu appena per a notte è cottu in acqua neve. Allora pudemu spiegà u prugnu fresco è cocilu 10 minuti. À a fini, sprinkle una cullette di cecera, spices, cunfruite cù una cupronza è cocza per altri 10 minuti. Puderete sguassate da u calore è lasciate u biera. Sò sopra bozbash da a vigna hè servita cù l'arraggiata: in un tastu patevi guetteri, prugnoli cirasa, patate sia, i ciciri è fate cun pate. Scorciammu ogni agdu cù verdi è u serve à a tavula.

Beef Beef Beef

Ingredients:

Preparazione

U viteddu vugghia l'acqua, fritta durante 2 ore, u caldo filtrata, è a caratteria fresca hè sbulicata da l'ossi è tagliata in pezzi petite. Pichi cuminciati previamente per a notte. A me patata, limpia, cut in small slices. U focu hè sbuchjata da i caprini è lavatu. Avà piacatu u calchinu cù tutti i pezzi, pusonu patate, focu sanu, piti è carne piccetta in un pezzu. Coglie a sopa nantu à un focu per 40 minuti è verificate a dulcezza di i chini è caccià u panu da u focu. Scappamu u pane nantu à i pate, sprinkle cù cilantro vulgarisu è serve.