Chahokhbili - ricetta

Chahokhbili hè un platu assai famosu è populari di a cucina georgiana tradizionale, chì era prisedutu di faghetti, ma in u tempu a ricetta dissi è diventa assai in più di u Caucasu. È cù a diffusa, a ricetta hè stata trasfurmata, perchè per a mancanza di un peefale, era culuratu da u pollulu, l'ànò, i foglie, a cuaceille è assai parechji aviani. Allora vi offre noi ricette di dui avè diverse.

Una ricetta simplice per a cucina chahokhbili da u pollo in georgiano

Ingredients:

Preparazione

A preparazione di stu platu sempre hè cuminzatu cù a scelta di u pollulu, deve esse cun frescu, senza ripaghjate scent, chì a pelle ùn deve esse senza tacchi è senza seriu danni. Allora u puddastru deve esse bè lavatu è siccatu, andatu dopu à taglià. Prima, separate l'alpi, tagliate u primu falangue nantu à elli, ùn avete micca bisognu, ponu esse usatu per u calchinu, è a seconda è terzu falangue simplicmente dividite entre elle. Avà chjude u legu, si pò esse divisu da trè à quattru parti. Staggiate u fioru è di a còscia trà l'altri, divite a fioritura nantu à l'ossu, è se vulete, u spinu pò esse cutatu à mezu. Allora tagliate u pene in a mitalle è separate e parte, è dopu chì ogni mità di u pizdu dividini in quattru. U restu di u puddastru serà utile per calde nantu à una sopa.

A cipolle è i pimentari sò disposti cuncisione a prima mitati ani, è a siconda zucca. U pumurru si deve esse sbuchjata è tagliata in tazzi. Ci sò ricette per chahokhbili cù pometa di tomate , ma questu ùn hè più georugianu, anche in l'assenza di u pumadoru 2-3 cullettes di a pasta dissolta in un vetru d'acqua pò salvà a situazione. In un casu calore chì calda cù un fundu spichidu, fate u pollulu senza l'aghjunghje oliu. Questa hè una caratteristiche di u chahohby tradiziunali - l'ubletu hè sottupostu à torna asciuta, in fattu hè frittu nantu à u so grassu. Perpende per turnà, pruvate per fritterà da ogni uccisione, sta prucedura dura una quartu di una ora. Allora aghjunghje a cipolla, pepite è cuntinuà a freccia, in una temperatura più bassa. Dopu quì, dopu à 10 minuti, aghjunghjenu i pumati, aghjunghjite è frette finu à chì a carne hè prestu. Dopu chì stà cunvinta di a preparazione, aghjunghje u lupu-suneli, l'agliu chopped, u pane verbe è u pappaddu. Stir, aspetta un minutu è serve.

A ricetta pè chahokhbili in u multivaru hè simule, u primu stadiu hè in "Fry" o "Baking" mode cù a tapa fissa, è dopu aghjunghjenu i pumati, accumenu "Quenching" per 20 minuti è aghjunghjenu a tapa.

Chahokhbili da un ànitraiu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Piglia l'ànecciu bbonu, asciucate è cuminci à taglià. Per taglià a pate piccatu (senza a cima è i costiglioli) ponu nantu à una padedda fritta caleciata calda, ùn deve esse tagliatu senza oliu, nantu à so grassu. Dopu chì i pezzi d'ànitra anu beni è frittu da tutti i costi, aghjunghje ciuci cut in a mezzo ani, poi cunfittatu pepite búlgaro è cunglite. Dopu à 10 minuti, pusonu i prugne sbattighjati è ruttati, è dopu à altri deci, aghjunghje l'acqua, a mezza l'acitu è ​​u lupu-suneli. Dopu un quartu di una ora, pruvate a salsa, se ci hè una mancanza d'acidu, aghjunghje l'acitu rimanenti. In modu, pudete aduprà qualchissia chì avete u 9%, ancu u vinu o un altru. Certi cocchji rimpiazzate l'acitu cun vinu biancu seccu. Aghjunghje u zuccheru se ne necessariu È digià nantu à u stretimentu di casa, dui minuti di prima di a cuculla in u pan à l'agghiu picatu è verbe.