Hè pussibule à ambrà una mamma un cacahuu?

A nutrimentu di una donna chì face a zitelli un zitellu deve esse cumpletu, equilibratu è nutritiu. In tuttu, deve cuntene proteini, grassi, carbuidrati, abbastanza per u metabolismu e funzioni vitali di u corpu. Ogni donna règule a so dieta, chì voli di riduce o guadagnà u pesu dopu à u nascita di u zitellu. In a dieta un locu impurtante hè datu à castagni. I nocci, averebbe, amanduli, cedri, anacardi è altre castaghi sò assai piacevuli in u menù di a mamma d'infuriatura.

Cacahuva cù a tacchina

I medichi cresinu chì i maniini cù l'ambrati si cunsumanu, postu chì questu hè una bona fonti di prutini. U cacahuè sò equate à una famiglia di legumi, è questu hè cunsideratu cum'è e so virtù, perchè i zucchi sunnu una fonte di prutezione. Ci hè una allergizzia à i castagni, ma vale di ricurdà chì ùn sò in norma micca allergià à manci frittu.

Per verificà chì i cacanti di u lactante sò deve esse "una prova d'allergii". In a matina, manghja parechji pezzi (4-5) è vede a riazione di u zitellu finu à a notte dopu, se ùn ci hè micca rossu, u dulore in u ventu, u dorme di mità, inchicciate - pudete sfilà u menzu di a mamma d'infuriatura. Carne di cuccioli di craticoltura per sicuru chì pudete puru quandu u so ziteddu stà digià avà manghjatu.

Ch'ella hè pussibile un cacahuè à una latìtena?

Una mamma di crescente pò manene si manghjò nuts durante a gravidanza. Ùn ciunate micca, è u zitellu ùn hè micca minatu, perchè u so corpu hè digià adattatu à l'imbulighjanti nuzzelli: prima à u cordone umbilicale è da u latti.

In ogni casu, prima di pruduce un novu pruduttu in a dieta di una mamma in infermiera, vi cunvene un pediatru. Questu hè ancu appiicatu à a quistione di si i cacahuelli sò disponibile per a lattazioni. Dopu tuttu, tuttu ciò chì a mamma si mangia, ùn devi micca praticà u zitellu, ma solu per prumove u sviluppu è u crescita. Cusì, solu dopu a cunsultazione, avete bisognu di esame di cacahuelli è se tuttu hè bonu, pudete aumentà u nùmeru di frutti internaziunali in limiti limiti.