Hè u melone utili?

In u mità di l'estiu è di u vaghjimu in i merceri è i supermeri di prestiti vicinu à a sandia pò sempre truvà un fragnu dolce. Parechje amate questu fruttu, manghjaraghju cum'è una basa o invece di una di i platti principali. Ci hè ancu dieti speciale è ghjorni di viaghju in u melone. Dunque, sicuru, ci hè interessatu chì un melone hè utili.

In a cumpusizioni è l'indicazione per l'usu

  1. Pulp Melone hè una surgente di vitamini B1 è B2. Sti cumposti règule in u nostru corpu prucessi assai impurtanti - l'estrazzioni di l'energia da i proteini, u grassu è l'carbuidrati, a produzzione d' emoglobina .
  2. Melone cuntene a vitamina A, chì hè necessariu per mantene a funzione visuale, u capiddi è a pelle in perfecte cundizione.
  3. Inoltre, u fruttu fragrant conteni l'acidu nicotinicu, chì hè un sustancialu mediusu reale. Stu cumpostu normalizeghja u metabolismu grassu è participeghja à regulamentu di e altre riflissioni metabolichi.
  4. U melone dolce carries vitamina C, chì furtificeghja i mura di i navi è furnisce u sistema immune.
  5. Comu parte di a pulpa, ci hè ancu l'acidu folicu - questu un melone per e femine in preghiera hè d'utilità, perchè senza stu sustegnu, i sistemi nerviusi, immune è circulatori di u zitellu ùn pò micca sviluppà nurmale.
  6. Inoltre, u fetu hè assai riccu à u ferru, senza chì u prucessu di sintesi di l'hemoglobina - un cumpagnu d'ossigenu - ùn si sviluppau.
  7. In a pasta di melone ponu ancu truvà u putassiu è u calchju - l'elementi implicati in a regulazione di u core. U Calcium, com'è cunnoscu, dà forza à l'osse è di i denti.
  8. U fruttu cuntene iodu chì hè parti di l'hormone di tiroide - i regulatori principali di u metabolismu in u corpu umanu.

Hè assai prubabilmente, dopu à leghje sta sta lista impurtanti di dumande nantu à chì un melone hè utili, ùn avete micca. Hè cunsigliata specialmente per quelli chì vulianu migliurà a cundizione di a pelle è u pilu, e donne chì sò incinta, i zitelli, e persone cù l'anemia, cù malatie cardiovascular è una tendenza à l'ateroesclerosi.

Melone salvi ancu chiddi chì vive in i zoni cun u cuntenutu iodine in l'aria è l'acqua da u sviluppu di goiteru endemicu. A causa di a presenza di una gran quantitata d'acqua è di fibra, a polpa di melone cuntribuisce à a cura di u purtamentu di u festu, cusì hè ancu utili à quelli chì avianu spirimintatu di stinimentu per regale nantu à sti frutti.

Hè cresce chì a accuglienza di u prigu di i graneddi di melone vi permette di crescenu a putenza - chì hè chì un melone per l'omi hè utili di u puntu di vista di a medicina tradiziunale. Infine, l'usu riduzzione di u melone eliminerà l'ipivitamminisi è a migliurà u metabolismu in generale, perchè e persone chì in u so dipende stu fruttu, si senti energicu è vigoru.

Possibile dannu di melone

In a tenda per un paru di frutti fragulati, deve ricordati quantu di u zuccaru hè cuntenutu in u melone: ​​100 grammi di pulp aghjunghje à a razioni di ghjornu di circa 9 grammi di carbohydrate. In ogni casu, assai pirsuni sò limitati à l'usu di una piccula cantu di melone, perchè vulia manghjà più di più.

Malgradu u fattu chì u melone hà parechji pruprietà utili è contraindicazione à u so usu. Limitu per manghjalli u melon si deve genti cun diabetes, precisamente perchè hè assai dolce. Per manghjalli zucchissima polpa cu cura bè chì anu da esse a lactante, perchè u so usu pò esse riflettenti à u babbu.

I dipendenti sustiniennu urganizazione di manghjà u melone separatu da altri alimentari, in particulari, ùn pò micca esse cumminati cù lattichi è l'alcool, cumu a funzione digestiva pò esse. In u periodu di esporatazzioni di gastritis o ultrascente péptica di l'estupacu da l'usu di questu fruttu hè megliu d'abbandunà.