Monte Carlo

Un statutu statutu è statutu luxuu di Monaco hà sempre interessante per i turisti cù i so turis . Unu di elli hè u circuitu Circuit de Monaco in a elegante zona di Monte Carlo, chì si passa in a riviera francese. Sta strada di a strata torna a strada principale durante a Formula 1. Quandu sò disposti li competizioni di corsa, hè stata bluccata è i buses locali sò escluditu da a strada.

In sicuru, durante u mumentu di campiuniu, Ruta Monte Carlo diventenu u principalu centru per i turisti, celebriti è atleti. Ci hè un cuntrattu è patronu di i tratti cù i vinte di i razzi. L'abbitanti di Monaco, chì anu un'atde à longu a strada, sò veramente ricchi anu da a gastu di l'arriccà à questu tempu. A pista divintò u più preziosu è preziosa per i cavaleri, in più di l'amatori di competizioni incredibili, perchè solu ùn hè micca impurtanti per u campi in u campi in u campiuniu, ma a destreza è l'abilità di impunite u caru à alta veloce.

Storia di a pista in Monte Carlo

A ruta principale in Montecarlo era a rotonda principali da u principiu di a Fórula 1. Questu stage complicatu di a cuncurrenza dicidiu d'apre a Prince Albert I in u 1911, è in u 1929 a prima razza d'adestrazione era tenuta. In u 1950, u circuitu di rallye in u Monte Carlo diventò u circuitu obligatoriu in u campiunatu mundiale di Formula 1. U guardiunore di a prima razza era Juan-Manuel Fangio. In u 1952, durante a cursa, u racer Luigi Fagioli hè tragicamente statu uccisu. Ùn avete micca tempu per rallentà in u tunnulu periculu di a strada è crashed. Dopu stu incidente, u mondu sanu hà cuminciatu à parlà di u periculu di a strada è vinni espulsu da a Formula 1 finu à u 1955. In u 1955, u circuitu riturnò à u calendariu di corsa di u campionu. Da quì stu mumentu, duie pareite morte di corelli fu fattu à u rallye-track de Monte Carlo, è dui sò solu volonu à u mari da automòti, ma questu ùn hà micca influenzatu a splutazioni di u campionu. A durata di a pista racial cambiatu cù u tempu, l'ultima cunfigurazione hè in u 2003 da 3370 m à u 3340 m.

A veloce veloce di u passaghju di ogni uperazione hè stata fissa in u 2007. À una veloce di 110 km / h, u sportu di rivolta di Francescu Sebastien Loeb ampara risultati incridibuli, u megliu di a storia di a Fórula 1. Mandò a pista à Citroen C4 durante 3 ori è 10 minuti, chì diventenu un scontri mundiale.

Grand Prix à a pista in Monte Carlo

Per principianti è giandischi di u mondu famusu, a vittoria in a pista in Monte Carlo hè un avvene sumatu impurtante, perchè hè in questu staghjunu chì i caratteristi juru a so abilità di adattà in a strada è a capacità di accuncià u caru à veloce. A pista di piraghju hè assai ristretta, solu dui carru ponu ingressà a so larghezza in i so dimensioni, per quessa "per travaglià per avanà" hè una decisione stupida è periculosa di qualchi ridinatore. Per fà a prima vanda in a Fórula 1, l'atleti devenu accuncià cumu accade à i rotuli è i tunelli chì sò in u rallye track in Monaco. A strada s'assumiglia à una serpentevule sinuosa, un mossa errata è u volu hè inevitabbile, è forsi ancu un risultu letale.

Prima di i prughjetti di campiunatu di i cariccini di corsa è assai impurtante per elettu a gomma ghjustu, perchè l'autostrada di a strada hè cumpresa di e esterii estremi: asfaltu moghju, ghjuvatu, neve è pezziri secu. Queste fasi alterna tanti volte, cusì puderebbenu pezzi selezziunati pò cumportanu boni nantu à l'asfaltatu secondu è ùn pò micca trattà cù a tappa di ghiacciu à tuttu. I Bianchi prupone di sceglie un caucciu rotulu è prestu assai attente à u prughjettu di e carru, l'aerodinamiche, è dinò a strateġija di a razza.

A manifistazione in Monte Carlo hè chjucchjata di periculi chì i cavalieri crescenu. I staciati più diffici eranu i picculi giorni "Forsi" è i tunelli di notte. A razza periculosa di u campionu hè a notte. Per sta razza, 10 cavalieri sò selezionati, chì mostranu i più boni riflussi durante i partiti di furmazione. Competizioni Night are closing and the final race track of Formula 1.

In più di e corse, ricumpendemu alcuni musei lucali ( Museu di l'Oceanograficu , u Monaco di u Monaccu, u Museu di l'Automobile), u Palazzu di Princely è, sicuru, u Casino Monte Carlo .