Fort Antoine


Fort Antoine hè un locu in Monaco , induve pudete sentisce l'spiritu di u Medievu, piacere l'apertura panorama di u Meditirraniu è simule in a suluzione. Cumpagnia in u XVIII seculu da l'ordine di Antoine I chì hè una struttura di difesa, oghje hè un patrimoniu importanteu di u patrimoniu architecturale di u paese, è serve ancu com'è un teatro apertu. A minaccia di a guuschju guerra hè stata annantu, è questu forte ùn hè mai utilizzatu per u so propiu uriginale.

Un pocu di storia

Fort Antoine si trova à 750 metri da a piazza di u Palazzu è u Palazzu principe è si trova nantu à u scogliu. Hè una struttura di stilazzioni militari cù una tarriana di cantonu, parapeti protubbili e torelli è ancu i cannuni di l'opera. Oghje, sti pistoli sò scorciati, com'è regula, in occasioni solenni.

Durante a Second World War, u forte era quasi distruttu. In casu, Monaco hè cunnisciutu per a so attenza tremosa à tuttu ciò chì hè a relazione di u passatu. Dunque, in u 1953, u prìncipi Rainier III hà urdinatu di restaurà u forte, chì era fattu. È hè stata dopu à a perestroika chì u forte hà acquistatu a forma di un amphitheatre.

L'anfiteatru sedisce 350 persone, i sedi sò disposti in un semicircoli stepped. A realizazione si mantenenu quì solu in l'estiu. I spettori sò stati boni schoni di soli per vede cunfortu in u tempu assolatu. In ocasioni i rendimmi si ponu in notte. Ogni udigera hè una festa di i teatri street - "Fort Antoine in a cità".

L 'ingaghja di i rendimi hè pagatu. Se vulete passà à Fort Antoine, quandu ùn sò micca esecutivi, pò esse fatta in liberu. Fort Antoine hè un postu di cunversu favuritu, di cumunicazione, ricerca per i locali, è ancu unu di i posti più visitati da i turisti chì vulianu toccu a storia di Monaco è admira a vista di a cità è u portu di u portu.