Ricetta per a pasta salata per a modelli

Tutti, in u tempu dovutu, piaciu d'esculpiru da plasticine. Ma, per u nostru nostru scantu, tutti i nostri criazioni cugini rapidamente in disrepair. Ma era cusì cunvenutu chì si sò durate più.

A ora, a degne di a cumpetizione plasticine hè una pasta di mudellu. Probabilmente quellu chì sà chì, preparatu da una certa ricetta, una pasta salata per mudelma, facianu pussibule di fà boni articuli chì ponu esse cunservati è per piace l'ochji per qualchì tempu.

Questa occupazione attrae micca solu i scultori più ghjugbi di 2-3 anni, ma ancu figlioli di l'adulescenza. Iè, per esse dinò, in u nostru tempu, pudete spessu si ncuntra è un adultu chì hè piazzatu à creà l'obra mestra di pasta marina.

Hè interessante chì i figuri stampati da pasta salata in a Russia Antica sò usata cum'è rigali a manifestazioni significati. È a ricetta per a pasta salata per u moltu hè statu passatu da bocca à bocca, è cusì hè ghjustu finu à i nostri ghjorni.

À u primu sguardu, a preparazione di una pasta salata per u mudellu hè una materia prima assai simplice. Ma, a to cumpara, a cumpusizioni di a prova ghjucule un rolu enormu: postu chì, si pigliate una pasta senzilla è fate metta più di u salinu, perchè primu, hè improbabile di travaglià cun ellu è fruttificamente, è secondatu, u travagliu fattu da stu prucessu , perdi rapidamente a so apigna originale.

Scupritevi manera di fà una pasta di mudellu?

Ricetta per a pasta casera # 1:

Ci hè di 500 g di farina di granu, hè megliu, di sicuru, di ripiglià a farina di punta, 200 ml di acqua fredda, è 200 g di u melatu di u salinu.

A pasta cunzata da sta ricetta hè assai piacevule quandu tutti l'ingredienti inclusi in a pasta sò comestible. Dunque, anche si u vostru creatore piccu decide di pruvà à u vostru pruduttu per u gustu - ùn pò micca troppu cura.

Ricetta # 2:

Ci hè una altra ricetta per fà una pasta di salce per mudeli. Quì a cumpusizioni di a prova compone: 200 g di farina di granu, u 200 g di sal fine, 200 ml d'acqua è 2 cullizzioni di cola per u paper wallpaper, pudete aghjunghje PVA.

E cumu di furmà a pasta di mudellu?

Ùn pensate micca chì, se avà sapete a cumpusizioni di a prova per u modellu, questu hè abbastanza per un travagliu più. Avete bisognu di sapè per fassi pasturà a pasta di mudellu. A curretta di l'aminazzemu tocca ancu un rolu assai impurtante in a so qualità.

Prima, in i pranzi in a quale aghjunse a pasta, avete bisognu à vultà u salinu, poi poveru cù l'acqua è stirchese finu à chì u sal disolvi cumplittamenti. Solu solu, in rimborsu constantemente, avete bisognu di aghjunghje a farina. Amassi una pasta hè necessaria finu à ch'ella diventa in moltu è elàstica. A pasta ùn deve micca pegged à i mani.

Dopu l'amassi a pasta, pudete aduprà a più piacevule - mudelma. È da questu materiale pudete sculaccià tuttu ciò chì l'ànima voli, da simplicità chjardi senza cumpara, à i figurini è ancu i pittura.

Dopu finisce u travagliu, deveria esse permessa di siccarà, ma hè megliu, per esempiu, di mette in u fornu per torna. Dopu stu stadiu, pudete aduprà u prucessu creattivu - accumincià u travagliu. Certi maestri, invece, prefèunu di scultificà immediatamente una massa multiplicata. Per dà u culore chjamatu à a pasta, pudete aduprà i culori di l'alimentari è u gouache ordinale, chì hè aghjuntu direttamente durante a furmazione di a pasta.

A creatività ripresa!