U cuccioli di u rossu ruso-europeu

A razza russa-europea di cani ghjente hè stata prima in u boscu di a parti europea di a Russia in u XIX sèculu nantu à u travagliu un cane di u pasturicu cù parechje periculi industriali. U scopu di crià l'spezia era di ottenevule à un helper hardy per incusà u ghjocu.

A selezzione di cuddetti di u zanutru ruso-europeu deve esse realizatu d'usu cum'è i criterii:

Per cumprà un cucciulu hè solu in vignaghjoli specializzati o in criatori di bona fede, chì guarantisci à ottene un cumpagnu fidu in a caccia.

Raising a puppy of the Russian-European husky

Una piccula maschili necessita assistenza in socializing e adattazione à e novi cundizzioni di vita. Pigliate cù più frequenza in i vostri brazzi è u ferru. Per ùn ùn mancà u cucciu abbandunà, furnisce l'attività regulare attuale, esercizii è ghjoculi in u spaziu apertu. L'educazione di l'husky ruso-europeu spessu saranu in cundizioni di caccia, induve i cacciaturi è i cynologi aiutanu à inseguri i so metudi di fastidiu.

L'accadimentu di u rusciu europeu-europeu

U travagliu prughjettatu di dui rappresentanti di sta razza porta una fede di cinque, un massimu di sei cuccioli. Prima di aduprà a puntata hè valuta à fà un "cunogenu" prelimiunale di i participanti, chì hè dduttatu da u sensu di ierarchia in u russo-europeu husky.

Hè nutate chì stu tipu di cani ùn hè micca bisognu à mantenimentu in un appartamentu, perchè necessanu d'attivazione di mutore constante. In vista di a so malice natura è di l'feroce in l'altri animali, hè vera à pinsà di a pussibilità di l'animali di l'animali.