Cumu fà un sguardu di carta

U prugettu hè unu di i più impurtanti ambienti è fàciule per a creatività. In solitu, i zitelli anu u cuteddu è colau u paper, crescenu parechji figuri da ella. Invita u zitellu per falla un bonci valutru pocu, è vi vuluntà piglià u travagliu.

Cumu fà un corpu per u cartulare cù e to mani - una classa maestrale

Per fà un passaghju, avemu bisognu:

Prucessu di travagliu

  1. Facemu un patronu per un sciccareddu di carta - aghjustemu u fustu, a testa, a puna, a cuda, u nostru, u mandarinu, u cinturione per a fiorta è i duie dettagli di l'uce.
  2. Tagliatu i detti di u passageru da u cartulare di culore. Scrivi u fustu da u papatu rozu. Di luce grisgiu - nantu à i duie dettagli di una capu, u zitellu è una cuda, è ancu quattrucentu specchi di patale. Dà carta negra, aghjustemu u nasu, da rosu - duie petite chjassi di e gricchi, è di u amaru - un mandibolu è un cinturione per u foglie.
  3. À una parte di a testa, cuggiammu u nasu, pigliate l'ochju cun un mancu nìuru.
  4. À i ghjurnali tipichi di e gattivi cullitemu i detalls rosati.
  5. Guariscenu a gricchi à l'altra parte di a testa.
  6. In parte di a testa cù l'uccisu pegatu guariscenu altra parte di a testa - cù u nasu è l'ochji.
  7. A parte di u corpu di u ghjacciu hè ricuminatu in a forma di cun è pegati.
  8. Guariscenu a testa in u corpu di u ghjacciu.
  9. Paws sò pegati in parechji.
  10. Fighemu i pedi à u corpu di u sguardu.
  11. Guarete i detti di a cuda.
  12. Agghioru a cuda in u troncu.
  13. Da u veru paper, tagliate dui strisciante cù i tisiglii figurati è pegate à u mandibolu. Guariscenu a bandiera di u mandibolu à u troncu per quessa a fini di u cinturione sò situati davanti. Topora aggiudata.

U saggiu di carta hè scritta. Se cresce o diminuite a dimensione di u patronu, pudete fà una famiglia di u ghjocu sanu. È cum'è un ghjovanu còmigo pudete fà un ranu .