A Conspiracy per avè un amatu chjamatu

Quandu a rilazioni hè solu attaccata, vogghiu passassi quantu tempu cù u mo amatori o à l'altru parlà cun elli in u telefunu. Oghje ghjente spessu ùn sò micca sentiti da un pezzu tantu, chì face i pinseri è soffrenu parechji pensi. In questa situazione, pudete aduprà una cuspirazione per avè un omu bored è chjamà. Hè impurtante trattà rituali in seriu è per ùn dì à nimu di u usu di magia. Inoltre, conspiratori sò valutate quandu quì ci sò veramenti sentimenti sinceri, senza avutu a gattiva malamna.

A Conspiracy per avè un amatu una chjamata dopu a prima reune

U tempu dopu a prima reunione davanti à a prima campana volte pare com'è una eternità, ma cù l'aiutu di a magia pudete scurzà u pezzu d'aspettazione. Per fà u rituali, devi avè un oghjettu à u quale l'amante era in particulare. Sì questu ùn hè micca, appena scrivintassi annantu à a carta di carta u so telèfonu. Pigliate à e vostre mani è cumincià à fà rapprisintà in i vostri pinsamenti l'imaghjini di un omu è a vostra data, hè impurtante di ripruduce tuttu in petit detalli. Dopu quì, leghjite esta conspirazzioni novi voti:

"Mi querido (nomu), perchè hai silenziu, ùn chjamate micca, ùn scrive micca, ùn parlà micca? Telefonu più veloce è piglià u mio numaru! Cumu a me voce in u tubu risposerà, l'ànima fluirà cù gioia!

Hè impurtante ùn leghje u testu in a macchina, ma vale avertitu in ogni parolla. Ùn hè micca superfluitu imaginate quandu un omu pigghia un telèfonu è chjamanu.

Conspirazione fierida à photographie, perchè l'ànima gridò

Per u rituali, puderete piglià una photo fresca di u sceglie chjucu, chì hè faciule vene da e cume di e riti suciali. Preparate ancu una carta di carta, in quale avete scrive u vostru propiu telefunu. Pudava una carta di carta nantu à a photo per quessa chì u numeru hè direttamente contru à u capu di a scelta. Duranti u rituali tutale, l'imaghjini di u sceglie chjamatu hà bisognu à visualizà per rinfurzà u so effettu. Hè necessariu di fà tuttu ciò chì hè dettu l'anziani, è poi, per leghje a trama, chì l'omu chjamatu, è siaverò cusì:

"U me falceru hè chjaru, u mo aspittata, u mo bello!

Comu era bè per noi di ricurdà, u mo core, apre a vostra ànima.

Ricurdà u mo numero rapidamente, aprite una data prontu! "

A photo cù una carta di carta deve esse stata in questa position per a tutta a notte. A matina, a pezzu cù u telefuninu deve esse credendu, è e caghji sparghje in u ventu.

Una forte cuspirazione, chì l'amata hè chjamata dopu a disputa

Se ci hè un cunflittu è l'amante ùn vole micca di primu à a cunciliazioni, invece u rituali avissiru aduprà. Stu ritu hè assai putente, per quessa, si pò esse adupratu solu in casi maiori. Prima, dividite u numuru di numeri in u vostru telefunu stessu in dui parte. Se ùn pò micca fà questu senza un rivinimentu, da chì una parte sia più di una figura. A Vicinanze a casa induve l'amatori vive hè necessariu di cullà e pietre cù a taglia di una grande munita. U so numeru duverà esse uguali di a maiò parte di u numiru di numaru. Una altra parte di e petre chì deve esse marcatu vicinu à a vostra casa. Stones ùn devi esse micca mischju. Prima sò deve esse bè lavatu è seccu. Dopu questu, pusau e pedi davanti à voi di manca à direzzione, svolgenu a petra pigliata in u to patiu è in u tribunale di a scelta. U passu dopu hè di mette un numaru telefunu à e petre chì utilizanu u markatore. Hè necessariu di preparà un saccu fattu di tela naturali di colore biancu. Cu l'accuminzava di luce vespita un parechje candele, mette e petre in un saccu, ripitendu a trama, perchè l'ànima gridò:

"Culi nantu à i cotuli. A figura nantu à a chjesa.

Da u numeru numeru. Da u telefunu.

Da u telefuninu, a voce. Quelli chjudi.

I buttoni tuk-tuk.Nomer hè apparevutu

Una voce si fece. Dumas di u so

About My Heart My Beloved

Pigliate u telefuninu! Amen »

Aggiuntti u pezzu fermu cù una stringa in u trippulu. Cunotti ogni nuddu, deve ripetiri a trama . Mantene a borsa vicinu à voi cum'è una maschera.

Conspiracy per chjamà a vostra amata nantu à a luna crescente

Hè megliu di cumportà u rituali u venneri prima di andà in dormu dopu à a mezzanine. Pigliate una foto di u vostru sceltu è aghjunghje à u telefunu, attaccà tuttu cù una cinta di culore russu. Se ùn ci hè micca una foto, invevvi u telefonu, puderà representà l'imagine di u vostru amatu. Dopu à quellu di u telefuni, leghjite una trama:

"A notte a cammara russa vense è u ventu chjamatu assistenti: Oh, sì, u ventu, serve à mè, fàcenu i mio pinsamenti è di dorme à u mo amatu. Vi veneru cum'è una zitella in un sònniu, u mo amatu hà abbandunatu, grieve. A mo voce hè necessariu per ellu cum'è acqua è ferma vulete sèntelu. E voi, u ventu, sussurru in u so arechje chì deveru chjamà a zitella, mette a mio image sottu i cissotte è a mette in a vostra memoria, ma quandu si svegliate, ùn puderete micca pensà più, ma seraghju chjamati, cum'è avutu è pigliatu un pozzu di un pilastru.