U ghjornu, u sali per attruverà soldi

Tuttu a Prima Setmana dopu a festa di Pasqua di i cristiani passanu in preghiera è un rigore di iule è still observe certi riti è ordinanzi chì permettenu più per senterà a tuttu u putere divinu di a Resurrección di Cristu, u so putere è a gràzia. In particulare, ghjornu nuvellu hà impegnatu in a fabricazione di u ghjornu ghjennaghju per attruverà soldi.

Apertura di u salitu negru

Aghju dettu chì u prublema di preparazione di sta salanza hè precedita da una marche à u tèmpiu, induve ghjornu u ghjornu u serviziu di i "12 Evanesi" si face. Tutti l'Ortodoxi guariscenu una cannila grande in i so mani, u tocca restante da ellu si deve esse pigliatu cun elli è digià cù u so aiutu di calcine sal. Certu, u voluminu di sodium chloride chì cumincia nantu à a candela sarà prublematica, cusì una sola pocu sdrughje in una colpu di plata hè utilizata. Hè a donna chì hè endowed with the most powerful energy Divine, chì ella trasmessa à u restu di u salinu in una padedda, à a quale ci hè aghjuntu à u gustu di a farina di centole è spices.

Chì sò l'usu per u sali:

Comu pozzu usà u ghjornu, u sali per attruverà soldi?

Prima hè bisognu à principià "in u travagliu". Per fà quì, u salinu deve esse postu in un saccu di u canvas, ligà cù un fille rosu è à l'alba di u ghjornu dopu, trasfurmeghja u zogliu cun u pede di u ghjornu: "Tutti i Soli Salt da u Ghjendanu santu hè caru à tutti, quandu avete vinutu à a casa, cusì sfurtuna era vera. Defensa è aiutà, salvà a casa da i babbi . A volta cù u vostru periculu di passu sottu u passageru nantu à u minimu è andate in giru à a casa à e antiurariu. In fronte di ogni porta à firmà, lettura di e parolle di a cuspirazione di u ghjornu ghjennaghju per i soldi, a furtuna è a salute: "Tutti i male Anu andatu, è a felicità vene, chjappà e parolle à u castellu, u segellanu cù u sali.

Dopu quessa, a borsa hè colpu à a cucina più vicinu à i buchjeri, induve ùn esse visibili per stranieri. Per attruvarà furtuna è dirittu, ci hè ancu un ritu tali: un domenu di a matina à a sunrise, piglià un sacchju di saline in mani, sottu à piglià à a palme di e mani è à pusà. Per leghjite queste parole: "Ùn serà micca sordatoghju o questu, vicinu, alta, bassa, festa, senza difficultà, nè cielu, nè coperchio, senza parechji, nè micca strangers. E seremu culpitu da u pichju di grief-kruchina è ùn vene micca mai vicinu à mè. Sti paroli sò eterni, forti ora è sempri " . È pudete attruverà soldi à a casa si mantenite a cantina di u salinu cù u salinu di u salinu nantu à a tavula è ùn permettenu micca esse devastata.