Venneri - signalli, costi, conspirativi

U Venneri Griddu hè u tristi ghjornu pè i criri, perchè era in questu tempu chì Cristu era crucifissu. Questu hè ancu l'ultimu ghjornu di a prufonda stretta. Ci hè parechji segni, costumi è cungiuriati assuciati à u Venneri Bonu. Hà urighjina in i tempi antichi, è assai persone seguitanu finu à quì.

Chì ùn pò micca esse fatte in a Santa Pasqua u venneri?

In questu ghjornu hè pruibitu di fà cumercià a travagliu in a casa, altri ùn si credi chì una persona cumanda un peccu gravi. In questu ghjornu hè customu à viloci è preziata in u nome di Cristu. Prohibita in questu ghjornu hè cunzidiratu com'è travagliu cù a tarra, per esempiu, cultivà diversi pianti. Se ùn piglià micca micca quellu di dan tabù, allura u cultu pò esse micca. U Venneri di Diu, hè bisognu di refrainà di eddu bevande alcoolichi, è di piacè carnale. Dapoi u tempu anticu, si crede ch'è se una persona edite nantu à questu ghjornu, puderia diventà un alcoòlicu. Sì stu ghjornu per cuncepisce un zitellu, puderia esse natu è malatu è a vita ùn sarà micca diliziu. Per ùn perdità a salute, vale degne per fà parechji prucessi estetichi. Ùn hè cunsigliatu per celebrà è anniversàli è u megliu di tutti per trasfirimentu.

Signs and superstitions in u Venneri

Ci sò parechji signaghji chì fàcenu fà cù questu ghjornu:

  1. Ùn puderete ùn sputanu in quellu ghjornu, perchè tutti i santi pò cambià a so sporta nantu à una persona.
  2. Hè cresce chì i taglioli cotti nantu à questu ghjornu, micca mai seccà. Una sola parte si deve esse posta per l'icona com'è un amuletu, è una altra parte hè almacenata è manghjatu durante a malatia.
  3. Sì ùn avete manghjatu o micca bevi during u ghjornu, a persona hà sapendu da a so morte in trè ghjorni.
  4. In questu ghjornu, vale aduprà a cendizzioni da u fornu, perchè cresce chì aiutau di eliminà l'alcoolismu, l'ochju perchè è a depressione .

Rituali è cungiuri di u Vieranu Santu

Ci hè rituli chì permettenu di trattà cun diversi prublemi. Ci hè una cuspirazione chì aiuta per migliurà a relazione in a famiglia è furtificà e corpu. Per fà questu quì, quandu aghjunghjite torte, vi vò à fà un buniu di pasta. Quandu hè prestu, manghja a mità di questu, è mette a seconda parte per l'icona, dicendu queste parole:

"Signore, salvate, salvate, difendenu. Avà è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Trascendu questu pezzu di foglie dopu l'icona per un annu sanu.

Ci hè un rituali è cuspirazione di u Venneri Bonu, chì si dispunia da u stress è di depressione. Parechje persone ghjornu sottumette di tensione nervosa, chì pò purtà à parechji prublemi di una natura fisica è psicologica. Pigliate trè ova di culore è i mette in un dispusitore di acqua, è dopu, leghjite sta cuspirazione:

"Furtificate e mio fede, Signore, Enforte, Cristo, servitore di Diu (nome). Quandu a ghjente si ralleghe in Pasqua brillanti, cusì u servitore di Diu (nome) permette a vita sìanu cuntentu. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen. Amen. Amen ".

Dopu questu, l'acqua deve esse lavata da acqua.