Krkvine Hill


A cullina di Cvrquine hè unu di i sei picchi atturciati da Trebinje in a federazione Bosnia-Herzegovina .

Quandu compra viaghjatori, u acquisto cù a città sempre hà cuminciatu cù l'altizza di sta muntagna, è micca per accident. Hè da quì chì vi pudete tastà l'impressionante vista panoramica di a cinta blu di u fiumu Trebyshnitsa , nestling nantu à a piaghja, induve hè crescita una cità cù culori rossi, tipicamenti di a regione sana. Dopu avè vistu in una manera diferenta, cumencia à trattà a cità, chì pare mancu un pocu grisgiu.

Sacre di fondu di Crkvine

L'allevu di Crkvine, da l'antichità, hè cunsideratu un locu sacru è hè specialmenti veneratu da cunvince località. À u turnu di u 13 è 14 seculi, a Chiesa di San Micheleculu fù custruttu quì, ma à questu ghjornu nunda di stà.

In u 2000, in a muntagna fù custretta a chjesa di l'Annunziata di a Vèrgine Maria, chì hà a so storia propria. Eccu, u pueta nativu Jovan Ducic fu reinsurricatu, un veneratu è rispettu à l'illuminatore, chì a caghisa era trasportata da i Stati Uniti. Ghjera à i legati ch'ellu avia ricivutu in u monte di Crkvine chì u Complexe di ghjesgia Hertsevochka-Gracanica fù custruitu, chì hè a attrazioni turistica più notturna in u vicinatu.

Sights around

Da u colline di Crkvine, pudete amparà a vista principal è a carta di carta di Trebinje - u ponte Perovic-Arslanagich cù una storia rica è interessante, chì hè un esempiu di l'architettura ottumana.

Hè interessante chì d'oghje pò vedà ancu u stadiu chì u club Leotar Trebinje, chì ghjucule à a Premier League di Bosnia-Herzegovina, hè furmazione.

Ci hè una vista cusì fascinante in ogni mumentu di u ghjornu. In a matina pudete osservà quantu a natura espagna sottu u primu prudigi di u sole, in l'admirazione di u ghjornu di u culura cusciosa di i greens è a fragranza di fiori, è à a sera - u bacinu di u fiumu Trebishnitsa in oru è u scogliu graduali di a cità in un sonu restful.

Cumu ghjunghje?

In solitu, l'allevu di Crkvine hè visitatu da i turisti, cù un restu à i paesi vicini è avè acquistatu una vite organizatu à Bosnie-Herzégovine . A so rotula di autobus è a familiarità cù u paese viaghjate più frequenza di quì.

Viaghjatori chì anu studiatu Bosnia e Herzegovina si puderanu di trasfurmà a muntagna in caru (da i signori) o cammineti a pede. Se a forza è u tempu permettenu, è ci hè un disìu, caminannu ogni uphill à a muntagna di Crkvine hè l'opzione più riescita, perchè durante l'ascense, pudete esplorà a flora circundante è admira a vista da altri altri.