Keith Harington evitata a fine, dicendu à u destinu di John Snow

Keith Harington, cunnisciutu per u rolu di John Snow in u "Game of Thrones", ùn vulia micca pagà una penalità per rapidamente, è perchè dettu à u polizia chì aspetta u so eroi in a sesta temporada di a serie.

Infurmazione secreta

Quandu l'attore di 29 anni, dopu avè avutu à u show The Tonight Show cu Jimmy Fallon, stu episodiu hè stata cun ellu davanti à l'armi di a nova seria. Ricurdate, in a quinta classa di u so eroi mortu. I fanali ùn pò micca crede chì John Snow ùn hè micca più in a serie di cult. Harington, tinennulu l'intrigue, hà dettu chì u so caratteru ùn sera senza risurrezzione, ma l'annu l'annu i paparazzi hà avutu in un locu in Belfast. In ogni casu, l'actor assicurò chì ellu ùn hà dettu in parechje sceni, induve u so eroi hè mortu.

Harington hà apertu a bocca è aghjunghje chì ellu hà avutu u sicretu di u futuru di neve cù i so genitori è a sposa Rose Leslie, chì hà ghjucatu u rolu di a so sposa Igritt.

Leghje ancu

Atuve u intruder

A balena hè stata chjappiata da l'infurmazioni ghjuridichi per l'acelerà. Unu di i pulitici era un fan fanàticu di u "Game of Thrones" è immediatamente ricunniscìanu a stella. A cunning police di decisione di piglià l'appughjate di a situazione è offrò dui modi per risolviri u prublema. Ellu dumandava à l'attore chì passava à l'estazione è aghjunghje chì ci hè una scelta alternative. Harington avia de risponde ch'ellu fussi vivu in a serie di seguente. Kin, senza esitazioni, risponde: "Semu vivu" è hè stata liberata nantu à quattru santi.