A pulìtica ameinu à i pratichi borravi cù i publichi cun Justin Bieber

Filmatu in un video per l'operatore mobbli T-Mobile, chì era statu dimustratu nantu à u Super Bowl, Justin Bieber d'22 anni di età, è ùn pudia micca pinsate chì si sìanu scantati da i violatori di e reguli di trafficu.

In i rotizzioni di u partitu

Dumendu u domiciliu u 51 ° Super Bowl hè statu in l'USA cù u spaziu tradiziunale. L'avvene sportu attrae l'especettori ùn solu per u scontru di gruppi nantu à u campu, ma ancu per ciò chì passa in u mumentu di pauses in u ghjocu. In più di i rendimenti di i stelle di cunfermazione di l'attività, l'attitudine spiciale hè megliu interessanti publicitarii, in u quali u famosi sò sappiutu. A strada, a meia minuti di publicità nantu à u Super Bowl-2017 custitu 5 miliuna di dùvi.

Allora, questu annu, in una di e vacanze di a finalista di u Campionatu Nazionale di Ligue di Feste, i servizii di publicità di l'operatore di u telefonu T-Mobile cù danza Justin Bieber hè statu indicatu. Parechje persone anu truvatu u discrizzioni annantu à i ragiuni di u cantanti.

Publicità di l'operatore mobile T-Mobile cun Justin Bieber

U modu di lotta

Intantu, l'infurmazioni poliziarii di a cità di Wyoming, chì si trovanu in Minnesota, hà decisu d'adopru i nostri nervi di l'espettori pubblicitari è anu usatu à punisce è a prissioni psicologica annantu à i citadini drunken chì anu assu davanti a rota.

Doppu avendu detti un guidatu borrattu, i guardii di l'ordine a piglià à u situ in u video T-Mobile cun Justin Bieber. U video hè cercatu in tuttu u viaghju, ùn importa ciò ch'ella ferma dura, secondu a pagina ufficiale di gestione in Twitter.

Unlimited Moves with Justin Bieber - T-Mobile Commercial

Leghje ancu

Dunque agghiunce, in u mondu pratica, a pulizzia ùn hà micca per a prima volta u so video è a musica per a reeducazione di u cuncorsu, cusì i guardii indiani di una forza di ordine arrestata per sente i canzelli patrioti.