Parolle per a perdita di pisu - cunsiquenzi

U prublema di l'excedente di pisu cun ogni annu passanu acquistenu scala più grande. Molti donne chì ùn anu micca ricevutu l'effettu desideratu da parechje dieteti, ricursu à l'aiutu di e Forzi più Altisiani, mentri ùn l'hà intesu interessate per esse a cuspirazione per perdiri cunsiquenzi pisci.

Infurmazione impurtante

Hè assai impurtante per cumprendi esse rituali, osservannu certu regule. In questu casu, puderà reducirà l'eventuali pussibule di cunsiquenzi à un minimu.

Qualcinu u rituali o preghjudiziu chì sceglite hè impurtante:

  1. Ask for help from the Higher Forces on the moon slimming, perchè l'energia di u satellita di a Terra afecta directamente a l'accadimentu di u gustu cun u minimu sforzu.
  2. Per pronunzià a cuspirazione di l'acqua per a perdita di pesu o un altru rituali, hè megliu esse elettu una prima matina o sera tardata, quandu u sole hà digià annunziatu l'urdizzu.
  3. Hè ricurdata per esse solu quandu avete indirizzatu a Forzi più Alto, perchè l'energia di una altra persona ùn vi permettenu micca di cuncentrazione.
  4. Avete bisognu di u telefunu, apague a TV, etc. Ùn ci vole micca interferire cù nunda.
  5. Pudete cuntà à u risultu pusitivu di i braccialini è i soggetti per pèrdite pisu solu s'ellu avete a fede. Avete bisognu à 100% di sicuru chì certamenti perduà pisu. Se fate questu per divertisce, allura u ritu serà gastatu in vain.
  6. Avete bisognu di cast parcorsi cù un stomacu vacanti.
  7. A parolla deve esse leghjite tranquillamente, senza firmarisi è firmannusi. Cusì, hè megliu di prima appruntà a trama di u core, ma se si hè difficiule per voi, pudete scrive leghjite infurmazione nantu à una carta bianca di carta.
  8. Hè ricumandemu per invià a magia di un lenza per a pèrdita di pesu nant'à u vennari o u luni.
  9. Ùn pudete micca dettu à qualcunu chì vo dumandate aiutu di i putere più altri, postu chì u ritu hè un sacramentu.
  10. In i testi di cungiuli ùn anu micca bisognu di e parolle negativu, per esempiu, "allora u grassu andate à altru persona", etc.

Sì u seguitu tutti i raccordji, e consegni negativi di e cunferma hè insignificante.

Effè di i lochi in a perdita di pesu

Qualchese magia, biancu è nìvuru, hà e so cunseguenzi, solu in u primu casu, seranu minimu.

Chì vale averisce infurmazioni di e pussibuli cunsechi cunsiquenzi

  1. Comu in ogni metudu di perdita di pisu, hè assai impurtante ùn mancassi. Ricurdativi chì ùn saranu micca un risultatu immediata, ùn fate micca corse per ripetiri u rituali. Puderete a magia ùn hè micca sempre in effetti, è avete bisognu di aspittà un pocu. In u casu di una "sobredosis", pudete piglià una reversa, è hà da ottene pesu.
  2. Sì avete aduprà magia negra, vi tocca à definite. Inutili, a trama ti putevule à u vostru corpu in tutta a vita.
  3. Hè necessariu di sceglienu cunferma e cunti per a perdita di pisu in testi chì ùn anu micca parolle cù a ràdica "fina". Inutili, tali ritimi pò literalmente purtà u vostru corpu à u puntu d'espansione. U scopu di l'appughjatu à i Purturi Alturi - dispunibule u pesu di sopra, è ùn perde micca salutà è attrazione.
  4. Ci hè una parolla chì a magia negra hà più cunsiquenzi negattivi è, prima di tuttu, chì dopu avè perditu pocu di kilogrammi ponu turnà in duppitu, è à volte in triplicate. Cusì, prima di dari preferenza à sta opzione particulari, pensate bè rigalu nantu à oghje per fà riesce.
  5. In magia bianca, e parolle sò solu pussìbuli, perchè si seguite tutti i raccordji, u probabilmente, u solu risultatu d'avè à i Forzi più Alto, hà da esse una figura slim chjaru senza libaru extra.

Sulu sceglie quelli cunfermazioni chì voi piace, è i leia cù piacè.