Hyperopeka

Unu di i prublemi di a societat moderna hè l'infantilisimu di i so citadini, chì si prisenta in l'incapacità di decisioni indipendenti, difendu i so dritti, suprana i difficultà. I ragiò per questa cumpurtamentu sò in parte oculistica in l'avvenimenti stòrici di a fine di u seculu passatu, quandu era un rughjone in i valori è i fundazioni d'u solitu, chì, in ogni modu, ùn puderanu micca micca pruponenu una alternativa, ma solu per tuttu l'upbringing. Infantilismu di una persona adulenta hè u risultatu d'iperopugazioni o iperippacultura di i genitori - curazione excessiva per un ziteddu chì u zitellu hè sottumessu à un monitorizazione cuntinuvule cù manifestazioni minimi di l'indipendenza.

Sintomi di hyperope parentale

Ci sò dui tippi principali di iperità: indulgente è dominante.

Hyperprotection compelling

L'indrintu hyperprotection manifesta in u mudellu di relazioni materni è parentali "zitelli - u centru di a famiglia". A maiò spessu, un hyperope cumparatu da parechji mariti, traspurtendu annantu à u zitellu tuttu u pudente pienvulatu d'amore. Un tali zitellu hè permessu di a zitiddina, i so funziunalità sò idealizzati, a capacità di esaggirari tanti volte.

Un tali criaturu hè un altu livellu di aspirazioni, un desideriu di cumannanti, chì, in ogni modu, ùn spetta di più in u squadra di i zitelli. Tutti i so bisogni e l'ambizioni sò riunite cù a so famiglia, è l'impussibilità di custruisce un mudellu simili di rilazioni cù l'altri hè moltu doloroso. In questa manera un furore di personalità d'histereziu hè furmatu, chì deve esse dimustrazzioni è ricunniscenza, in l'adulescenza chistu pò riescivà à teme suicida, perchè a maiò parti anu ostentatissima.

Stu modellu di relazione entre i figlioli hè u risultatu d'un stilamentu liberali è cunghjuntivu di crianza, quandu tuttu hè risoltu, ma à u prossimu, un hyperope è un sopratuttu di cura pesa nantu à u zitellu.

Hyperprotection Dominante

Cù stu mudellu di relazioni intra-familiarii, u zitellu ùn hè micca caru di vuluntà. Hè prohibitu piglià l'iniziativa, impone novi projezzione, limitannu l'attività, l'indipendenza, incruciate i pinseri di l'insolvency. U zitellu hè constantemente sottu riguardu cuntrollu è sottu a pressu psicologicu constante. E so cumpetenze è capacità sò deliberatamente sottupritevule è indiziatu, presu per razze di salvezza. In u risultatu, u zitellu ùn hè micca capaci di rializzà e funzioni elementari di a so età, crede chì ellu hè "picciottu" è ancu falla tuttu u mumentu. Stu tipu di relazione materni è parentali sviluppa in famiglia chì i genitori anu sceltu per elli un strumentu autoritaricu di crianza. A so parolla hè a lege, sò una autori indiscutibile.

E cunsicenzi di iperippa

U stessu gustu di patronià è cura di u to figliolu hè normale, ma spessu si acquistenu ipertificazione è forma direttamente insalata, paralizzava l'attività di u zitellu è privicendu di a so vulintà.

In più, in e cundizioni iperópichi, u zitellu sviluppa un sensu intruduvule è intruduve di l'ansietà, micca in a so età. In u risultatu, ci sò tendenzi in cunflittu in caratteru, mancanza di l'indipendenza, infantilismu, una stima propria inadegwate è incapacità di superà e prublemi per i so propii. In particulare "casu severu", u zitellu, ùn sapendu cumu per liberà l'iperpuntezione è senza fà nisun tentativu di fà, seguita in u cerculu di a famiglia mamma, cum'è ùn hè micca capaci di creà a so propria. Questu traduce in l'iperippu ridiculu è tristi di i zitelli adulti, chì ùn eranu permanente innecesariamente dipende di i so genitori.