Bagels di pasta

Se vulete pimperà a vostra famiglia è di cocchi cuperta per tè, stu articulu hè per voi. Vi cunsigliaraghju cumu preparalli botti pochi di bocciera. À u stessu tempu, hè pussibule di fà documenti rapidamente è da un pasteleria ready-made, è se u tempu permette è quì hè un desideriu, hè pussibule di preparalli solu. Qualchissia piace un pasticceria panificata per bagels nantu à levadurosa, qualchissia più piace à gustu di u bisognu. In generale, l'scelta hè a tòia, simu cunsigliate parechje idee per una bona festa di tè.

Bagels di pasta di levitu

Questa ricetta pruduci un pappagallo dilettante o cum'è sò chjamati in Francia "croissants".

Ingredients:

Preparazione

U latti calenta un pocu, hè impurtante chì era caldu, micca calore. Scorredemu a levadura è aghjunghje u zuccheru. Un latti pocu hanu da esse tandu per lubricate i bagels. Quandu u levitu di cose accummenta, aghjunghje a farina tamanta, u salinu è 50 g di mantra. Amore a pasta lisa. Lasciate durante 20 minuti, è neveni lasciate in u frettu per altri 10 minuti.

Avemu bisognu di ottene una capa uniforme di u 200 g di mantene. Questu pò esse fattu di modu diversi. Oltremente, pudete fà solu mette in cucina film nantu à a dowel è spenderle oliu nantu à questu, pudete scaccià entre dui strati di film. E pudete tàppule in i primi pelle è pone nantu à a film. In generale, cum'è serà più piacevule. Pigliemu a pasta di u fretu, sprinkle a superficia di travagliu cù farina è rumpule a pasta cù a forma di un rectangulu nantu à questu. In u mediu avemu sprezzatu a mantra, è i spiculi di a tappa di u sopra. Staggerate u quadrilàtule chì devendenu, è fate finta di novu, cunfittendu una prima prima, è l'altra. Resulta u 3 capas di a prova. Ombra in un film o un saccu u sguassate durante una meza ora in a fria. Avemu da esce u ricu à tutte sguassà: rimbugghemu in un quadrangle è torna à turnà per fà 3 strati. À novu, pulisce u frettu. È dopu à très à trenta minuti ripetì u prucessu rotundulamentu. Dopu quì, fate ghjallu a pasta è tagliate in triangoli. Sè vo vulete acquite bagelsi chjuchi, fate tene u pezzu petite. Se pensa di fà un croissant di veru, allura i trianguli ci anu bisognu più grande. Comu u riposu, pudete aduprà alcuna meloglia, marmellata, fruttu, latte cunghjuntu. In generale, ciò chì ama. Ogni triangulu hè fruttu cun incridà à 1/3 da a parte, partendu da u largu più grande, è di plegà a bagel. L'aghjunghjemu nantu à una vaca di furmagliu, micca vicine à l'altri è si allora una ora per fà affichà a pasta. Dopu à quessa, agghiuncèmulemosmi cun una mezora di ghjegata cu 1 culletta spugna di latti è u mandarà à u fornu, calienta à 200 gradi per 15-20 minuti. I preparati per sta riccheta i bagels puffi sò diliziosi senza u riposu.

Bagel, pasta, pasta

Sì a ricetta previa per bagels da un levitu di pasticceria à bocca parevanu troppu difficili per voi, ma ancu avete vulete affucà è i vostri parenti, utilizanu a ricetta seguente.

Ingredients:

Preparazione

Nant'à u tavulinu facimu u filu di a farina, aghjunghjite trossoti di margarina è i tagghianu cù un cuteddu, avemu bisognu di un fogghiu. U zucchero è di a salsa mette in acqua fredda è stitch. In a farina, anta aghjustata cù a margarina, fate l'acqua è appicchia rapidamente a pasta. Avà copre cù una napulita è ponu in a refrigerator durante almenu una ora per 3, è se u tempu permette, pudete lascià in u friddu è tutta a notte. Vulìmulemu a pasta, rende ghjustu è aghjunghje in 3-4 capasti. Hè desirabile di ripetiri sta prucedimentu 2-3 volte. Dopu questu, pudemu pudè dumperà a pasta in un capu è tagliate in triangoli. Nantu à quellu di ogni zicchinu piglia u riposu è ripiglià u roll. Preheat el forno à 200 gradi. U rogueliki dispostu in a tavola di fragola è agite durante 20 minuti.

Ma s'ellu ci sò oghji ghjugati in a strada, pudete fà scacchere di un pastelero di ready-made. A vendita hè u levitu è ​​u bezdozhzhevoe. Hè assai vugliu per fallu un coppiu di sachets tali in u freezer. A pasta si devastate, è puderà sparghje, dividite in trianguli, mette u rilu è mandà à u fornu. Tutti cume rapidamente, è a nutizie volte lascia.