Torta "Capricci di Madonna" - ricetta

Sè decide di facistivu sè stessu è a vostra famiglia cù un postu dilettante prestu faciale, ùn pò esse nunda di megliu da pudendu un pastellu. E unu di i pasticchi più cusici hè "Capricci di a Madonna", è ancu s'ellu u prucessu di a so preparazione hè assai longu è cunsumante, u valutariu hè u valore.

Chocolate cake "Caprice di a Madonna"

In generale, u cake tagliata hè fatta di taglioli fugliate cù crema, ma se ti piace un gustu più intensu è ùn sò micca indifferenti à u cicculata, vi diceremu di cumu fà un cucciu "Capricci di a Madonna" cù un bele di chocolate.

Ingredients:

Per a prova:

Per glaze:

Preparazione

Solu vi vùagliu avè nutitu chì a crema di u cunfettu "Caprice di a Madonna" pò esse preparatu indipindente, è pudete cumprà micca dispunutu in un pezzu è suluzione cumu secondu l'urdinamentu. Sè vo site tutte Decidini di salvà u tempu, accumincià cù cura di pasticceria.

Pone u pan d'acqua nantu à u focu è porte à foglie. À questu tempu, in un tavulu separatu di tene più chjude, aghjustate u zuccheru, soda, ova, u melatu è a mantra, u mette nantu à u bagnu di acqua è u calore finu à chì tutti i ingredienti sò disoltviamenti suli è a massa cumencia à spuma. Dopu à questu, pigliate i pratici di u bagnu di acqua, pour u cacao, è mischjanu bè. A continuazione di stirerà, aghjunghje pocu à a mistura, a farina tamanta, pasta di furmagliu. Quandu finiscinu, tagliate in 8 piezzamenti è rotulu ognunu secondu a grandezza di u moltu in u quandu aghjunghjite i pasticci.

Preheat oven à 180 ° è aghjunse ogni pastellu durante 5-7 minuti. Pigliate tutti i cose, salvu l'ultimu, cù una crema dispostu cumu l'urdinamentu nantu à u pacatu. Boca anche crema di crema.

U calchissimu chocolatale in pezzi è funnuleghja cù l'oliu nantu à u bagnu di steam, poi poverà u zuccherinu à u mità di a torta superiore è ancu distribuzione a spatula. Pudete pruvà, ciò chì successe.

"Capricci di a Madonna" - torta di meli

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per u crema e glaze:

Preparazione

Meli, soda è di mantra mischjà bè. In un pappagallo, aghja u zuccherinu cù u zuccaru, puderebbe combine tutte e ponu nantu à un bagnu di acqua per uns 5 minuti, ùn abbiate micca à stirate in ocasioni. Dopu quì, sguassate a mezcla da u focu, pour à a farina, cunfruite una volta è aghju nantu à u bagnu di l'acqua per 5 minuti, una volta ùn ne scurdate di stireraghju. In fine, avete bisognu di una pasta viscosa.

Trasferisce a pasta a farina, fate a salsiccia è dividite in 10-12 parte. Da ogni salsiccia roll u ballu è cogliu cù un napkin o un saccu, perch'ellu ùn si pò mancu più prestu. Piglia ogni ballu in un pastellu, è aghjunghji finu à u focu in un casu friddo, sbrizziundu cù farina.

Pone a tagliu chjosu in un pianu chjapu, è preparanu a crema. Per una crema, simpate solu u zuccheru cù a crema agria, è aghjunghjenu a massa resultanti cù ogni tagli, ùn tocchi micca solu u pastu superiore. U restu di a crema hè cumminata cù u latinu cunghjocatu è u cicatrilu intrecciato, è u calore nantu à un focu piccu, è muzzianu finu à chì tutti l'ingredienti sò dissolvi. Allora aghjunghje l'oliu à a mistura è permettenu chì u glaze vi parechje pocu. Dopu quessa, aghjunghjendu a cima di u pasticcellu cù u so ghjacciu è i so albitri, è pusendu u platu dispostu in a fria, almenu per a notte, perchè si hè imbuccatu in forma.

Avemu dinò cunsigliate a preparazione di ricetti più classic per cakes "Praga" è "Napoleon" .