Torta "Cherry Drunken"

Hè difficiule di chjamà sta dumiciliella utile, ma hè stata diliziosa senza manca. Pruvate bellu aspettu per affaccià un pastellu "Cirasa Drunkenu" è diventerà un favicu in a vostra casa per parechji anni.

A più bona ricetta per fà un pastellu "Cherry Drunken" in casa

In questa reçette avemu da preparà un pastellu un biscuit di chocolate classic è a crema Charlotte.

Ingredients:

Dough:

Remploniu:

Glaze:

Preparazione

A preparazione per a creazione di questu pastellu elegante hà da principià 12 ori da u principale stadiu. Avemu bisognu di ciciri cireri cù 50 grammi di zuccheru, pour cunceevu è lasciate à marinaru. E prima di a so culinaria, rintraghji in u colander à u viticulu di u liquidu. Hè utile per impregnà di biscuit. Sì a ciliegia avete stabilitu, per esse da reticule a so succaghja è a forma di scorri, ci hè megliu in un banquet di steam, pocu à pocu. Allora sarà tutta e tugenkoy. A strada, se ti putevi un bagnu frescu, aghjustate 50 grammi. un poca acqua drena da questu.

A preparazione di biscuttimentu cuminciamu cù u fattu chì a forma hè cummigliata da u pergaminu, l'oliu da oliu è a mette in a fria.

Imbulighjate a farina, cacao è pienu di puddastru. U lecci vzobem cù 100 grammi di zuccaru, è faremu u listessu cun le proteins. Dopu, avemu mischiendu è cumincià à cernigliazzu asciutti secchi è l'amuleghjanu. Femu tuttu cù pocu è moltu cura. Pour a pasta in una forma enfasi è ponu in u fornu calatu à 180 °. Nui bache per 45 minuti. Biscottu dispatchu parfetta di parechji minuti.

Per u crema di uovo, beata cù un vetru di zuccheru, fogghjone u latte è brinduleghju in ova in un magre di pezzu, a mugna. Allora aghjunghjemu tutti cù u fogbu è a razza. A crema devia fraccià solu.

Mesturinu a so maintezza bruttura cun un mezcladoru, aghjunghjia a crema freschita è a mischiglia.

Da u biscuit corse u grossu massimu di circa 1,5 cm è piglià u foglie, è allughjava circa 1 cm da ogni latu. Hè cunvenutu per fà una cullette. Turnemu a polpa in una foglia è aghjunghje a crema, cù u ciliu, si mischjerà bè. U fondu è a cima di u pasticcamentu sò impregnated da u sciroppu cunghju cheri, chì stava da a cirasa. Fate a forma di biscottu cù crema è coperta cù una cupizza, presa prestu. Coperapperi u pasticcellu cù una foglia fatta di cioccolatu è latte nantu à un bagni di steam. Pudete impanzà cù cherries cherry.

A ricetta pè u pasticcellu "Cirasa Drunken" in cuttuni cù crema agria

Ingredients:

Dough:

Cream:

Glaze:

Preparazione

Cherry pickle in anticipu cù 50 grammi di zuccheru è cuncecu. Sì ci sò guate di cibu è dolce dolci, ùn avemu da fà senza zuccaru, è cuncevianu pò esse rimpiazzatu da vodka. A cosa principal hè chì i zucchetti sò stallati durante almenu 10 ore, perchè l'alcohol sparisce. Per cumpielu l'alcohol, hè necessariu dunque per coperà cumplètele tutte e cirè.

Oghji ublancanu cù u zuccheru in una spuma grossa, aghjunghjenu u pane di ghiaccio, a crema agria è misura. Fate una farina cun cacao è sferisce gradualmenti in a pasta. Pudemu a pasta in u pergaminu cù l'oliu oiled è a mette in un forru precuvenu à 180 °. A prustazioni hè determinata da una scalu di lignu. U biscottu si deve ghjunghje prima di furmà u pastellu.

U so brassante di latte funerale, aghjunghjenu a crema agria, cacao, vaniglia è u lattu condensatu è mischjianu.

Da u biscuit corse l'ottima è selezziunate u mezzu, perchè avemu un "box". U mulinu hè diventatu in una molla è mandatu à a crema along con u cherry, bè avemu un mezchemu. Sponge u casgiu di cascu cù u sciroppu fugliatu da a ciliegia, omplate cù crema è coperta cù una cupizza da a torta. Nantu à u bagnu di steam, puderemu chjucu u zuccherinu è fretta cù u nostru pastellu da ogni uccisione. Pudete esse decoratu cù sponge cake. Dessert un paru d'oghji deve stallate à macerà.