Oliu di pisci per i zitelli

Molte studienti dicenu i beneficii di piglià oliu di pisci. A causa di l'altu cuntenutu di l'acidu Omega-3, hà un effettu benèficu à parechji prucessi in u corpu, è per quessa hè spessu prescritto à i zitelli. In ogni modu, l'oliu di pisci fugliassi vulissimu esse chjucu cù cura, perchè ùn tutte sse da tutte. Comu sceglite l'oliu di pesce, sese hè pussibule di dà à i zitelli è cumu fà cumu ghjustu, avemu dicu in stu articulu.

À i beneficii di l'oliu di pisci per i zitelli

Omega-3, satu cu àcidi, l'oliu di pisci havi nu effettu benèficu nantu à parechji prucessi di un organu crisanti. Ùn deve esse micca esse smariti chì, in fattu, hè un pruduttu medicinali è deve esse dati si i seguenti prublemi:

A prisenza di l'omega 3 in l'oliu di pisci affamatu a produzzione di serotonina in u corpu umanu. Grazie à questu, u zitellu sviluppa u so statu di salute, susciteghja u so ànimu, sguassate aggressività è irritabilità. Duranti a recepzione di l'oliu di pisci, a cundizione di i capelli è a pelle hè megliu marcatu.

L'accettazione di l'oliu d'oliu hè una prufilaxisella di l'obesità in i zitelli. Aciddi, chì sò parti di a droga, permettenu u grassu chì entra à u corpu per esse assimigatu.

Qualessu tipu d'oliu di pisci per dà à i zitelli?

Quandu sceglie l'oliu di pisci, i genitori deve prima di guidà a so qualità. Solu una carcassa di pesci di qualità di qualità pò esse una fonti affidativa di a produzzione grassa.

In i tempi suvietichi, è oghji, oliu di pisci, extraatu da u fianu d'oliu di friddu di coddu, hè assai cumuni. Hè assai luntanu di sempre utile, perchè u fegatu hè un urganu chì acchjunava pocu è tutti i toxini. Inoltre, questu pesciu di u pitrunu hè riccu solu in vitamini A è D, è micca cù l'acidu Omega-3. L'usu di l'oliu di pezzu pò andà à i corsi di curretta.

Per i zitelli, l'oliu di pisci hè megliu per piglià una chì hè fatta di carcassi di pesce oceani. A saturazione cù omega di l'acidu Omega-3 è un minimu cuntenutu di vitamini permettenu i zitelli di piglià l'oliu di pisci per un periculu più longu. Ùn pigliarè fatte da carne di caprettu, per esempiu, Katran, perchè queste pesciu pò manghjà carrion è assicurendu chì questu grassu vi pò valurizà u zitellu - micca.

Un rolu impurtante hè ghjucatu da a spezia chì u zitellu sarà datu oliu di pisci, postu chì parechji zitelli ùn piace micca è sò contru.

U pezzu d'oliu in forma di liquid hè megliu stabilitu à i zitelli per un annu, perchè ùn averanu micca manciatu da càule. U più maiori sò ricumpandati per dà l'oliu di pisci in càlluli, perchè elle permette di sguassà u gustu disgustatu di a droga.

Cumu fà l'oliu di pisci per i zitelli?

L'oliu di pisci hè stata presa da l'urdinazione à a droga, cum'è a dosa da i pruduttori pò esse sfarenti. Duna càpsula o gocce necessaire durante a pranzu, preferibbilmente durante a accultura di u primu cursu di u zitellu. Hè impussibile di piglià l'oliu di pisci in un stomacu vacanti, perchè chistu pò causà una indigestionata prolongata.

Per dà l'oliu di pisci à i zitelli seguite in u piriu da u vaghjimu à a mità di primavera, dui o trè prugrammi per un mesi. Piglia oliu di pisci à più di più di questu pianu ùn deve esse micca.

Prima di piglià l'oliu di pisci, una cunsultazione di un medico hè mandatu.

Contraindicazioni di ingestà l'oliu d'oliu

U contraindicazione per a cunsultazione di l'oliu di pisci da i zitelli sò i seguenti aghjimenti: