Eserciti per migliurà a circulazioni di u sangue

A cundizione d'una persona hè una cunnessione diretta cù u travagliu di u core. Se a testa si mette in ferite è sbagliata, sicken, è ci sò altre pezzi, questu puderebbe cunsultate di prublemi cù a circulazione sangue. Per trattà u problema esistenti, u duttore prescriva i medicazione speciale, è pudete ancu esse realizatu eserciti per a circulazione cerebrale . Ai aiutanu à liberà e navi è a fini di u nervu di parechji pinch. Hè nutate chì i exercici sò semprici è qualcunu pò purtàtevi cun elle.

Cumu migliurà l'esercizione di circulazione cerebrale?

Per piglià boni risultati, hè cunsigliatu ogni ghjornu. Cunsiderate un settore d'esercii per migliurà a circulazione cerebral:

  1. Dante position position, lift, and then, bassa i vostri spalle. Fate tuttu in un passu veloci.
  2. Tilt your head forward so a vostra toca tocca u to pettu, è tirava a testa. Fate tuttu in un passu lento, sensu di u musculu chì si stende.
  3. Gira a testa versu i costi, mentre chì cercanu dirittu.
  4. U prossimu exercitu per u dipartimentu di cervicali per migliurà a circulazioni di sangue: tilt your head in i dui orazioni.
  5. E realizate a rotazioni lenta da a testa, prima in un di un'altra, è dopu, à l'altra parte. Dopu ripetitu u terzu esercitu.
  6. Fate a volta di a spalla forward, mentre chì u corpu devendia stabile. Repetite cù ogni mano.
  7. Per fà u prossimu exercitamentu per migliurà a circulazioni di u culu , u ventu u to spalle è in u so tempu volte.
  8. Mantene e mani vicinu à u corpu, è facenu movimenti rotacionale, è si devenu andà in parallelu à l'altri. Un tali esercitu hè ancu chjamatu "locomotiva", postu chì i movimenti di e mani sò cum'è roti. Hè impurtante d'elevà e so spalle. Rotate in e strade indicazioni.
  9. Mantene e vostre mani davanti à voi, curvannumi in i codeti, è poi, eseguite a diluzione, tira di i omopuli è sughjettu u pettu. À u listessu tempu, tira a testa.
  10. Connette e mani in fronte di voi à u sguassu è per rivolvi in ​​dui strade, guardate i vostri pedi in u locu.
  11. Senza a so bracera vicinu à u corpu, è facenu i piani o un modu o l'altru.
  12. Rotate u bacinu, mantene a testa in stilla, prima in una, è po in l'altra direzione.
  13. Pone a manu nantu à i vostri ghjinochji è rallie in e strade.
  14. Cumplassi u cumplicatu cù e mità squatelli.