"Medovik" cun u latinu cunclusu

Cottura "Medovik" hè longu cunsiderata una buttiglia classificata nantu à una table festiva è casuale. A ricetta tradiziunale per a cucina "Medovik" cunnosci, forsi, siddu nun tutti, quandu a maiò parte di e donne di casa, cusì sarà difficiu per sorprenderà. A ricetta originale per sta cunchiglia pò esse mudificata agghiuncennu la latta condensata à i pasticchi o crema. Dà cumu preparà "Medovik" cù u latinu cunghjuntatu, parleremu più.

Ricetta per "Medovika" cù u latinu cunclusu

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Preparazione

Per preparà e pasticcii in un bagnu di acqua, funnulate a mantra cù meli è zuccaru. Mentri u zuccaru dilàghje, avemu u ova è a soda separata. Vulete a cogliera di l'oliu da u bagnu di l'acqua è piglia rapidamenti in a mezora d'ova, chì sguardi annant'à u battiu. A causa di a reazzione di u melu è di u soda, a massa in u cungiu accumene à risu rapidamente, deve esse tornatu à u bagnu è aspittà d'uttene finu à i volumi più di 3 volte. Mesturà a crema cù a farina predilizia, è a pasta finita hè divesa in porzioni, chì cose cumplicate à u voluminu di u pastore inveci. Scappamu e porghje nantu à una tavola pappagghiau è aghjunghjendu nantu à una vaca di furna, oiled. Scorchemu u pastiche cun un forchetta in tutta a superficia è a puscia in un forru precuvenu per 200 minuti per 3-5 minuti, o finu à u doru brunzu.

Passemu à a crema. À a stufa, fretce u latte cun u zuccheru è a mischjà cù farina. Avemu aspittatu finu à chì u lattu ci hè da ghjustu è sguassate da u pianu. Dientiè, è fate l'aghjunghje l'oliu, ùn hai micca scurdatu bè cù cura bè a massa cun un blender. Add to the cream boiled milk condensed and again all the whisk. Lubricate i taglioli cù a crema è lasciate u pasticcellu sumisatu in a fria. Cum'è una decoru, unu di i pasticci pò esse diventatu in pappulosi chinu e spizzata cù a so superficia di u tupu.

A ricetta per u pastu "Medovik" cun u lattu condensatu è a crema agria

A crema di cucina à a crema agria, chì hè più faciule ch'è u fermentinu nantu à u latte, perchè quelli chì vulemu di risparmià u tempu, puderanu sceglie un simplicità d'agrume cù un lignu condensatu; assicurendu, serà assai gustoso.

Ingredients:

Per u pasticcu:

Per a crema:

Preparazione

À u bagnu di acqua si mette una puchina cù a mantra, u melu è u zuccheru. Derimà a mantena è d'aspittà, finu à chì i cristalli di zuccaru sianu dissolvi. Aggiuncenu a soda à a massa di u melone è a massa di l'oliu è fate a bocca tuttu. Mantene a mezcla nantu à u focu finu à u so vulumu hè crescita cù 3 volte. Avà u mischju chì si pò esse sbulitatu da u focu è impatrunissi in u ova, una per una, stinzendu constantemente. Avà hè u turnu di a farina, deve esse prugnata d'antru, è poi hà servutu in a lote in batte. A pasta finita hè stata elàstica, ma hè assai faciule di travaglià. A pasta hè divisa in porzioni - pasture d'averebbi, rintra fora, perforeghja a furchetta per tutta a superficie di a superficie è affucare à 200 gradi 3-5 minuti.

A crema à a crema agria hè preparata simplici semprici: u latte brusheddu prima di battiri cun u lignu condensatu, è aghjunghje a crema agria à a mixture. Tagliassi cù e pasticceria fresca cù a crema, ci decorà a puszione à a nostra discrezione è mette in a frigorifia per apparenza. "Medovik" cun u lattu condensatu è a crema agria hè pronta à serve in 4-6 ore.