Pies con cranberries da pasta di levadina

Da a pezza di levadicà ci sò pezzi maravigliu carcu di baga. Avà vi cuntaraghju cumu di farinati è patate fritte cù i cranberries.

Ricetta per tufone cù cuscini in u fornu

Ingredients:

Preparazione

  1. Prima mettite a pasta. Per fà quì, à a mità di u latti quattrali avemu u zucchinu secondu. Per 20 minuti avemu averà stallà. Allora aghjunghjeghja una farina pocu è liggeru. Coperta u filmu di nutizie è abbandunate l'minuti per 20 finu à chì u "cappellu" vede.
  2. In un grande contenedoru, oghji ucchjica ligeramente ghjunghjenu cù l'oliu vegetale, u zuccaru è u sali. Scappi à a latta quilla rimanenti, preparata da u spitu. Pour la farina in u mistieru resultanti. Spoon beni mischju.
  3. Amminimu a pane, pudemu formà u bun. Pudemu in una forma grossa, oliu. Cumpulemu, mette in calore è lasciate durante una ora è menzu. A pasta si crescia in volumu.
  4. À a fine di questu tempu, a pasta hè torna ritagliata è una volta per una ora è media, a cacciammu in calori.
  5. Per u riposo, mettite i frutti cù u zuccaru. Agghiuttiu cù gentilezza, per impedisce chì u zucchinu dalla da u baccelli. Aggiuncate u fècheru è stitch beni beni.
  6. Avà accade à a furmazione di tufoni. Mani piace l'oliu oliu, pìglialu un pezzu di a pasta di u pezzu cumuni, u pezzu in un pani tettu. In u centru, pusendu nantu à una cullette di pezzi, è i vini sò fastened together.
  7. Pudemu u filu nantu à a prufette di furmagliu cunsigliata cun una costura. Gatti di u grizzu. Demu i preformi per 15 minuti à fà standu, dopu à quale aghjunghjeghje cun cernière cranberries in u fornu.

Tartufe fritte cù aranesi da a pasta di levadina

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Per frittura:

Preparazione

  1. In un tastu, fremenu u latte e l'acqua. Facemu un levitu, fatevi in ​​salinu è zuccheru. Scorne d'acquavita, butta. Pour la farina tamanta è stitch bien. Parture da a righjuntu.
  2. Quandu a pani hà risuscitatu bè, l'aghjunghjemu è diprezzà nantu à a tavula. Se necessariu, aghjunghje a farina.
  3. Partiremos a pasta in pezzi è l'abbanduneghja nantu à a tavula. Quandu a pani risalti, formulemosce torte, in u centru di quale pudemu esce una baga. Arruvau cù fècula è di zuccaru. Oghje i venti di a massa, formant una patty.
  4. Calami la padedda, pour oliu in elli è geganti solu un coglie gocci d'acitu. Fate ferite è foglie tutte. Prima di rinsegna, frittura di dui costi.