E rimane fiore

U capeddu hè unu di i principii adagenti femini. Ma a perfezione ùn hè micca un lituanu, cusì oghje ùn hè micca abbastanti per avè un magliu assajeutu è bellu cumpagnu - avete bisognu di sceltu elegite l'accessori per ellu. I fiori florali in quantità grande sò stati cambiani in relazione relativamente ricente, ancu s'ellu ùn anu mancu fiori fiori di guirreri di parechji seculi. Li riviste brillani servinu boni, ma micca sempre pertinenti in a vita di ughjettu, un esempiu. Dunque, avemu da pruvà à calculà quellu chì sceglie, quandu è cù ciò chì dà u visu fiali.

Varianti è mudelli

E rimane di fiore si pò esse divisu in duie criteri: l'abbundanza di gioia nantu à questu è a forma di u rimulu stessu. A prima discrizzione di u mudellu pò esse:

In forma, i bandeiereali fiurali pò esse classicu (semicirculare) o di circulu (cum'è una guirula). È cù a prima, è cù u sicondu pò fà un'lu pezzi interessanti è espectaculare.

Piuma cù fiori

Induvularmente, sempre serà bella è pertinenti viria u bisellu in cunglisazione cù i so capelli. A second optionu cumuni più cumuni hè una plait braccia da una parte.

Sè vo vulete una cosa più spiciale è originale, pudete fà un piazzu simplice pè capelli longi:

  1. Divide u capelli in trè parte. À a dritta di a testa, attaccà trè bumes à una distanza di 3-4 centimetri di l'altru (à siconda di u grossu di u capeddu).
  2. Morda i braccialetti di i bè.
  3. Pone a tagliu finitu - una nantu à a cima, u secunimu da avanti, fendu questi cun invisibile è studs.
  4. Centru u spitu è ​​guariscenu in u centru.

Questa stazzia s'assumiglia assai più interessante ca una simplicità chjaru, è, in più, hè assuciatu bè cumu cun l'esteticu cù rimi di fiori di u capeddu.

Ci sò dui opulentai più in quale u teatrali ancu apparente:

  1. "Malvinka". E tingdi di i fileri latini culligiani in u spinu di a testa. A band-band hè posta nantu à a so prima.
  2. I capelli di capelli in un trenu è sò apilati nantu à una frunti. Per fà questu bellissima, scegliate principia da u fondu da quellu di l'arechja.

E di sicuru, u pittore femminile è exquisitely bellezza in l'articulu grecu , fatta cù un rimmu cù fiori.