Comu coceranu eclairs?

Fans di parechji bighini furnite questu articulu hè cusì cusì, perchè l'avemu ti diciaraghju cumu per cibo un cake d'eclair.

Comu coccia eclairs - una ricetta?

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Allura, partemu di voi cumu si prisentà un pappatola for eclairs. A latte hè cunduta cù l'acqua, poitta cù u zuccaru è un pocu di salitu. Pusitondu a burru è in un focu chjucu purtate a mezcolita à foglie. Dopu à questu, arruchate a pècure in a farina è imbullassi immediatamente cun un mezcladoru per fà a pasta più suave. U prucessu di latte persiste durante 2-3 minuti. Mentre porta di tuttu questi manipulazioni, a padedda cù a pasta devendide nantu à a stufa. U focu hè à u listessu tempu esposu à u più chjucu. Dopu à quandu a pasta pisca per passà dopu à u stenochek, u focu hè apartu, cambiammu a pasta in una tina prufonda è l'una di l'unch'è noi aghjustate u ova. À u listessu tempu, cunduce un ovu, battiu finu à chì hè stata cungiata bè cù a pasta. Solu appressu, impone u ovu vicinu. Prudutti di a pasta ùn deve micca sprachjata da a corolla, vene in bonu gruffu. Dopu quì, a diffusevamu in a siringa di cunfitti è cumincià a formate eclairs. Scopre a buccia di panchina cù carta parchment è sprime un test in l'idea di fasci di circa 6 cm di longu è 2 cm d'amparenza. I fustelle deve esse posti almenu 5 cm solu l'una di l'altri; Se ùn avete micca una siringa di cunfizziunale, pudete utilizà un saccu di plastica invece, ma hè stata ristretta. Basta à cut the tip in u squeeze out the pasta. L'eclairs sò furnuti da 20 minuti à 200 gradi. Allora puderebbenu a temperatura à circa 160 gradi è sece i nostri prudutti per altri 15 minuti. Dopu quessa, l'avemu impastatu in a reta è enfiancia.

Dopu, parlammu di cumu preparà una crema per eclairs . In una puchina pour à u latte, pour a mità di zuccherinu è di zuccaru di vellerie, mischjà è purtate a massa à foglie. Eliminate a massa da u focu è dete a raccola di 20 minuti. In a tazza, pour a farina, u zuccaru restante è cunglite. Avemu in i ova è mischjà u battiu per l'omogeneità. U latti torna torna à fogghi. Aprirei 1/3 di u latte hè versatu in a massa di u ovu è intruduce intensamente, invece, senza firmà in tràccia, pour u resto di u latte. U mistu resultanti hè colpi in una pienza, mette nantu à u focu dèffre è cale. Tuttu questu tempu, u prucessu di u mitallu ùn si ferma. Duranti u prucessu di caldera, a crema hè ghjustu da ghjustu. Quandu ghjè u circondu, pò esse sguassatu di u focu. Pudemu un oliu crucianu abbandunatu è aghjunghje. Accuminciamu eclairs cun una crema preparata.