In a campione pè pumpkins: Kim Kardashian incù i zitelli è Irina Sheik è a so figliola anu visitatu u mercatu agriculu in u Los Angeles

À a vigilia di l'Halloween, assai famose pruvate d'arregistramentu cù calabres in anticipu, perchè sò un attributu indispensabbu di sta vacanze. L'altru ghjornu, i paparazzi sanu à piglià un pocu di stampa, nantu à quale eranu stati strade di a prima magnitude. In prima un'alture, a reta aparechja ritmi di 37 anni Kim Kardashian è i so figlioli, è dopu chì l'imaghjini di Irina Sheik cù a so figliola è u sposu Bradley Cooper. Cumu si vintu più tardu, i celebritati per cugliera di zucchetti visitavanu u famu agricultore agriculu di Underwood Family Farms, chì si trova in a periferia di u Los Angeles.

Kim Kardashian cù i zitelli

Kim è i zitelli eloggini una zucca è sopra à a muntagna

Market Underwood Family Farms Kardashian, cù a figliola North è u figliolu Saint, visitatu u vendredi. À a ghjunta di vacanza, a pumetta Kim si prisintò in ghjinocchiu ghjinocchiu in leggeru di culore negru cù l'azzioni à a cintura. Per elli, l'astresciana di glamour aghjunghjenu una T-shirt negra è boticari beige in tacchi alti. In rispettu à u pittore è u maquillaje, Kim ùn cambiava micca è hè venutu à u mercatu cù u pilu biancu solidu è un maquillaje naturali cun un enfasi di l'ochji. Si cunzidiravanu i zitelli di Kardashian è Occidentale, poveru Santa stava purtava una camiseta bianca, curtite grisa è u listessu colore di sapori, ma a so surella in calore nero, una camma longuada di u listessu colore cù altre stile è sabbiate cù veli di pelle.

Appena chì Kim veni à u mercatu di a splutazioni, immediatament subitu a elegite una zucca, è ci era assai in u mercatu. Malgradu questu, a stile Instagram hà firmatu annantu à una bacca media è li dumandanu di piglià à u carru. Allora Kardashian hà decisu di divertitu cù i zitelli. Kim scumpió u so figliolu da u monte inflatable, è da Nord discurru à a stanza di i zitelli, induve a zitella hè stata fatta à a face di l'aquagrimaticu tematicu.

Kim Kardashian cù u so figliolu
Leghje ancu

Shake elogia una zucca in cumpagnia di Cooper è a so figliola

U famusu mudellu Irina Sheik, chì hè statu a mamma perchè a prima volta, hè in a famosa famiglia Underwood Family Farms in a cumpagnia di u sposu Bradley Cooper è a so figliola Leah. A diferència di Kardashian Irina vestitu bè semplice è restituutu per sta casa famigliali. A donna hè apparevuta à l'eventu in una camicetta negra, u culori curtu in curtu curtiu, in una cammisa scala chì era attaccata à a cintura è stizzi grossi in una sola spura. U più interessante hè chì Leia ùn era micca a purtalla, ma Bradley, firmendu u zitellu in cunmpera. Per a Irina, u mudellu hà guidatu nantu à una corona di a famiglia di u so amicu - un grande cane di peli.

Irina Sheik è Bradley Cooper cù figliola
Leia de Seine Sheik Cooper

In rispettu à u passatempi in l'esposizione-fiera di calabresi d'Irina è Bradley, i celebriti ùn anu micca diventendu assai in u mercatu. Prima, scrivevanu a carattere chì li sò adattati, è dopu avè, dopu avè firmatu a fila per u pagamentu, l'hà pigliatu à u so caru è partianu. U più interessante hè chì Shake hà decisu di fà una foto di sta via in famiglia. In a so pagina in Instagram Irina hà scrittu un corpu nantu à quale elaburà cù cavalli. Comu digià, probabilmente, assai guessed, sta foto hà causatu un furore incredibili trà l'amatori di u famusu mudellu.

Foto di Instagram Irina