I vacanze tarrachi

Tattari mudernisani attualmente l'Islam. In cumunioni, in u ciculu annu, ci sò tutti i vacanze musulmani più grandi, chì sò determinate da secondu u calendariu lunar sliding. In ogni casu, questu populu hà sempri u so propiu vacances di tarrachianu, chì normalment significanu un certu avvenimentu in attività agricula o un fenomenu naturali. I Date pè a celebrazione di i ghjorni sò determinate da l'anziani anchi.

I ferii principale di u populu tàrtanu

Unu di e prime vacanze di tarra è tradiziunali hè a celebrazione di Sabantuy . Sabantuy hè un vacanze dedicatu à u travagliu di travagliu di primavera: lavora, piantà e piante. In prima, era nutatu prima di u principiu di l'opiri, questu, appressu à a mità d'aprili. In ogni modu, u tempu, a tradizione hà cambiatu pocu è issa Sabantuy hè generale cilibuatu in u ghjugnu dopu allà finite tutti e classi di primavera in i campi. In questu ghjornu, ci sò assai fistività, sportivi, numerosi ritimi, visiti à i clienti, è ancu un cunghjuntu. Avanzamenti, tutti questi azzioni had an overtones chiaru: cusì impruveghjani l'esperimenti di a fertilità, perchè ci dettiru una ricchezza. Avà Ghjustu hà diventatu solu un ghjornu festivu, l'uppurtunità di diventerà è di scaccià cù l'amichi è a famiglia, è per i ghjovani - per acquistà. Sabantuy hè celebrata da a maggiorità di i Tattani, invece ch'ella sò oghji attualmente in attività agricula.

Ogni primurendu vacanze naziunale nativu - Nardugan - hè cilibatu dopu à u solstiziu di u Winter, u 21 dicembre o 22. A tradizione di sta festa hè assai antica, hà razzi pagani. Hè cresce chì questu ghjornu hè dedicatu à u "nascita di u sole", è perchè annantu à e date di dicembre, chì seguitanu u ghjornu di più ghjornu in u ciculu annu. Questa festa hà ancu accoltu numerosa festività cù l'alimenti riccu, è in questu ghjornu hè chjaru cuncepimentu è arrange produczioni teatrali.

Comu a maiò parte di i pòpuli turchile, i Tattare celebranu Nauryz o Novruz. Questu ghjornu marca l'arrivata di a primavera, cum'è l'iniziu di un novu ciculu annuali, chì parechje persone hanu tradiziunamenti assuciatu à l'ordine di travagliu agriculu. Nauryz hè cilibratu u ghjornu di l'equinoxe di primavera, questu, u 21 di marzu. Tatari cresinu chì, in quellu ghjornu, i spiriti malditi micca appare nant'à a Terra, ma bona, a primavera è a felicità addiventanu. Tradiziunale per Nauryz hè cunsideratu à esse un rich meal. Ogni pranzu chì cascanu nantu à a tavola di festa nantu à questu ghjornu hè dotatu da un significatu simbolicu. A maiò parte di sti questi sò cunfine è tartini pastes di diverse tipi di farina, cum'è e fasgioli.

Altri, più chjucu, ma ancu impurtante per i vacanze di u populu tarrachese, sò: Boz Karaou, Boz Bagu; Emel; Porridge Grazhyna (farinette d'ova, porridge); Cym; Jyen; Salamat.

I vacanze nazziunali tretu

In più di e vacanze tradiziunale, i Tattarichi anu celebramente festioni nazionale assuciati cun certi avvenimenti stòrici per i populu tarrachi. A maiò parte di chisti sò significati date di a storia di a Republica di Tatarstan. Cusì, a maiò attinenza è e festi majestichi sò prisenti nesta zona. Allora, cum'è un grand festa nazionale hè celebrata u ghjornu di l'Educazione di a Ripùbbrica di Tatarstan (un altru nome hè u Dia di l'Indipendenza) - u 30 d'Agostu. U 9 ​​d'Agostu, i Tattarichi celebranu u ghjornu di i prossumi indigene di u mondu , u u 21 di frivaru - u patre mundial di patria .