Vacanze in Svezia

In u nord di l'Auropa, u Regnu d' Svezia si trova, chì hà una storia unica. L'apughjatu di u statu cadiu nantu à u Medievu, quandu e relazioni di cummerciale cù vicini cuminciaru à sviluppà rapidamente, u putere militari fubbe più forte è aumentatu. Hè in questu tempu chì l'individualità di u paese era furmatu, tradiziunali è i costi eranu imposti.

Ciò chì i Svedesi celebranu?

Per apprezzà dinò u nivellu culturale di l'Svezia, hè necessariu di studià e celebrazione chì sò celebrati in stu paese. I vacanze di campagna in Svezzia sò dinò:

  1. Annu novu annantu à u 1 di jinnaru di ogni annu. In Svezzia, a festa hè celebrata cun un scopu spettate è divertitu. Parechji parienti è amichi cuglia in una tavola ricca, veddi i programmi di TV, facennu speeches solenni. À meziornu, l'imprese surghjenti piglianu vetroli di champagnu è surtenu fora per felicitarie i so vicini.
  2. U ghjornu di u Sanctissimu santu chì celebra u paese annantu u 13 di ghjennaghju. A festa celebra u fini di Natale.
  3. A festa di Pasqua in u 2017 in u Suèghjettu cascò u 16 d'aprile. U tradiziunale nantu à una festa sò u ochju di qualchì uvaghji, i servizii di l'iglesia, raccogli di branchi è di salute, decurati cù ova di legno. I svedese i zitelli di Pasqua aghju vistitu in vestiti di e mischieri è andendu à e strade. I passeggieri nantu à i scrive, è in retribbiu ricevenu documenti, Pasqua e pulcini.
  4. In a notte Walpurgis, Svezia piglia in u 30 d'aprile. In u paese stu vacanze hè assuciatu cù l'iniziu di a primavera. I festi si sò nantu à e strade è sò accumpagnati da carnival processions, enormi bonfire, cuncerti musicali.
  5. U anniversariu di u re di Svevia si celebrà u 30 d'aprile. Hè una di i festi statali. In tuttu u paese, i purcelli solenni, i manifestazioni è i vistimenti culuriti sò organizzati.
  6. U ghjornu naziunali di a Svezia , chì hè ancu chjamatu Ghjurnata di a bandiera sueca, hè a festa principale di u paese. A festa cresce u 6 di ghjugnu è si celebrà annu, in principiu in 1983. A data fù sceltu micca accidintali. 6 di ghjugnu di 1523 u primu re di u Suède fù elettu, è u 6 di ghjugnu di 1809 - a Custituzione di Svezia hè stata aduttata. A strada, a data precisa di l'apparizione di a bannera di Suèghjia ùn hè micca sappiutu, quasi questu hè u XVI sèculu.
  7. A festa di a mità di l'estiu in Svezzia u 23 di ghjornu. Hè riabilitatu invechjatu è amatu, cum'è l'estiu hè curtu, ùn ci hè quasi nisun ghjornu calore. Hè cilibatu durante a notte è assai reminiscente di u vacanze familiar di Ivan Kupala.
  8. Buns di u biscuttinu cù cannella , u zuccheru amatu, hè celebrata u 4 d'ottobre è hè unu di i vacanze naziunali in Svezzia. U paese in tuttu celebre a delicata naziunale di u Kanelbulle - un bungu cù un pasta di pasta di pasta, aromatizatu cù u cane di zuccherinu dolce è di cinnamonu. In questu ghjornu, such bunardi sò venduti in ogni locu.
  9. U Dia di San Martino conmemoreghja a fini di u travagliu di l'otturnu pesu è u principiu di l'invernu. In Svezzia, questa festa hè celebrata l'11 di Novembre. A tarifa tradizionale hè un pumu d'arrustimentu, un caldo nero da u sangue di un pappu. Dopu a celebrazione, a crescita prima, dedicata à l'Apostolu Philip.
  10. U Nobel di Ghjerusalemme hè un vacanze cù un significatu veramente univirsonu di u mondu - hà fattu ogni annu u 10 di dicembre. In questu ghjornu, i scentifichi chì anu realizatu scuperti mpurtanti in diversi campi di a scienza è a tecnulugia aghjunghjenu un prise, stabilitu da Alfred Nobel, un rinchjutu prugramu suevanu. A strada, in Svezia, ci hè ancu un museu Nobel , chì hè spessu visitatu da i turisti.
  11. A festa di Santa Lucia hè celebrata in una scala speciale in Svezzia u 13 di dicembre. Ellu canta a vita è l'atti di u martiri màrculu Luciu. In questu ghjorni, i famiglie riunite in i tuli pieno di tutti i tipi di alimentazione è di bevi. Dopu chì u postu longu.
  12. U Natale in Svezzia si celebrà u 25 di dicembre è hè spiciarmenti amatu di i zitelli. A notte in a famiglia sueca venenu Santa Claus è abbandunà i rigali dumandati à quelli chì sò stati bè cunnannati tuttu l'annu. In i casali stallanu è decoranu l'abetone, a casa si hè una festa decorata.