Musei di a Repubblica Ceca

In a Repubblica Ceca hè un grande numaru di musei chì anu temuti diversi, storia è direzzione. A so diversità amaze è simultanea imprese i visitanti. Cù i so exhibiti, i musei attrae i turisti da tutta u mondu.

I musei più famosi in a Repubblica Ceca

U più grande di quellu ghjè situatu in Praga . Di solitu i musei sò aperti tutti i ghjorni da 10:00 a 18:00. U prezzu di u bigliettu dipende di l'età di u visitore è a categuria. I colziali, pensioni è i studienti pagaranu un 50% di menu, è i zitelli à 6 anni sò liberi. Spessu, i gruppi di 4 persone anu discounts. I visitori sò datu e carte audioguides in diversi lingui, cumpresu russu.

A sottu hè una lista di i musei più noti in a Repubblica Ceca. Queste include:

  1. U museu di Kamp attrae visitanti cù a so straurdinosa collectione di opere d'arti. L'istituzione hè divisu in 3 parte: i collages di Jiří Kollář, una cullizzioni di pittura moderna è una exposition di a famiglia Mladkov. Tutti sò include u travagliu d'artisti lucali è europei lucali di u XX sèculu.
  2. U Museo Skoda hè unu di i più famusi in a Repubblica Ceca. Hè dedicatu à a fabbrica di sticci più antica. In l'istituzione pudete acquistà cù a storia di l'impresa è a liberazione di i primi machini. Ci hè circa 340 exhibiti.
  3. U Museo di a KGB - hà intesu interessatu in l'appiccicatu di a storia soviètica. Fu fundata per membri di a comunità non-guvernativi "Rain Negra", chì per decennii recopilati exhibiti originali. Quì pudete vede unichi unichi appartenent à i membri di l'OGPU, u NKVD, u KGB è i capipasenti di a URSS.
  4. U Muscatu Chocolate hè divisu in 3 stanzi, duvere sarete intruduttu à a storia di l'aspettu di cacao è i stages di a produzzione. Inoltre quì ci hè una esposizione cunsistenti di parechji affascati è pacche.
  5. U museu di u cumunismu - l'esicuzzioni ocuva 3 camere, ognuna di elli hè dedicatu à un certu tema. I ospiti sò acquisto cù l'atmusfera di l'era soviètica: scoli, toli è vacanze . In i chjusi, ci sò pannelli di televisiò chì fighjonà u filmatu di i chroniques.
  6. Mustafè di Giuseta - hè cunsistenti di 2 piani è 80 spettacoli, in quali ci sò e fioretti, barbini, suldati, osso di teddi, cars, etc. A cullezzione di l'istituzione hè cunsiderata cum'è una di e più grande in u mondu.
  7. U museu Naziunale di a Republica Ceca hè di Praga è si componi di diversi direzzione in u tema di a storia è a storia naturale, strumenti musicali, etnografia è e biblioteche. Di valore particulari hè u palcuscenu cù scavi archeologichi, induve sò cuntene mantene i mediechi, i monti è altri artifacti.
  8. U museu Kafka hè dedicatu à i travagli di u famusu scrittore. Crea una atmosfera mistica. L'expositu presenta a ghjurnale di l'autore, ancu e so ritratti, e prime editions è manuscritti.
  9. U museu di fantasmi è leggje - quì vinduti i turisti chì vulianu acquistà acquistà cù forze stranieri è antichi legends di u paese. A struttura consiste in u pianu supranu è u sotano, chì hè furnutu in u stilu di u seculu XIV. Ci hè una musique tempera è alarmanti.
  10. Musée Velkopopovitskogo Kozel - hè situatu nantu à u territoriu di a pianta è hè cunsiderata a più antica cervecera in Europa. L'exposition hè rapprisintatu da tazzi rari, botti, buttiglii è màge diseñati per fà una schambatura.
  11. U museu di Valaš si trova à l'aria aperta è hè un paese di lignu, u Val de Mills è u paese. Eccu avete acquistà cun u folklore ceccu, i costuli è i tradizioni di a pupulazione. L'istituzione hè un Monumentu Culturale Nazionale.
  12. U museu di Lego in a Repubblica Ceca occupanu una zona di 340 metri quadri. M. Quì hè a più grande collezione d'exhibiti in Europa. L'exhibezzione più notu è dedicatu à Star Wars, Harry Potter, u mondu di Indiana Jones, monumenti di parechji paesi è a cità di a Lego.
  13. Museo Alfons Mucha - presenta u travagliu di u famusu artistu, u so attellu, di e famiglii di famiglia è di l'articuli di casa. U bastimentu hè circundatu da un bonu giardinu.
  14. U museu di i miniatures - una di l'esicuta di l'istituzione hè inclusa in u Guinness Book of Records perchè u so diminuitu. U riprisenta un libru di fallimentu, chì cuntene a storia di u "Camaleonte". Prubbabbilamenti l'esposizione sana pò esse vistu solu da una magnificazione.
  15. U Museu di Bones - quì i visitanti nervoso ùn sò micca permessi, postu chì tutta a coleccia hè custituita di esqueleti umani veri, u nummiru chì supira 40 mila. I esce più interessanti sò un candele in garlands, l'armata di a famiglia di Schwarzenberg è una campana gigante cun culatta.
  16. Museo di machini di u sexu - hè cunsideratu unu di i più originali in a Repubblica Ceca. A so cullizzioni conta di circa 200 ogetti chì sò disposti per sceglie l'intimi desideriti: fossi, esposi, mascarelli, stimulanti, costumi per i rolu di ghjoculi, lingerie è accessori per u sadomasochi. Ci hè cunsideratu chì l'età di quarchi parte di l'exhibiti supera 2 seculi.
  17. Museu di Music - a so cullizzioni si compone di più di 3000 articuli. Quì pudete acquistà cù l'urganisimi naziunali, amparate cumu creà una melodia è a realizalla à una varietà d'adattazione.
  18. U museu di a Tortura - a so peculiarità hè chì l'uttini originali sò stati macchiati quì chì sò stati utilizati pè u so destinatu. In l'istituzione sò attu 60 ogetti, impressiunanti cù i so vede. Inoltre, i visitori si ponu esse scelte ghjochi naturali di a forma di sculture di culurite.
  19. U Museu di Java in a Repubblica Ceca - hè dedicatu à a tecnulugia di moto creata da a famosa marca JAWA. I esposi sò assai vicinu à l'altri è, sfurtunatamenti, ùn si pò micca visitati da ogni uccisione. À st'ultimu tempu avemu un gran numaru di motocicletta chì attruranu l'interessi di i fannii di stu tipu di trasportu .
  20. U museu di valdi di notte - a cullizzioni di l'istituzione custituita da 2 000 articuli rapprisentati in forma di scumpire, bagnu, pipi-faxes, etc. Ci sò una dimostrazione utilizata da famigliali famigliali cum'è Napoleon, l'imperatore Chineur Qianlong, u presidente americanu Lincoln, è di i soldati alimanu durante a Siconda Guerra Munniali: fècenu alcune in borse da casmelli.
  21. U Museo di Post hè situatu in un anticu bastimentu, custruitu in u seculu XVII in u stilu baroccu. I mura di l'istituzione sò imbruttulati cun articuli chic made di metalli preziosi, è dipinti da un famusu pittore in a Repubblica Ceca chjamatu Josef Navratil. L'esposizione cunsistenti di 2 000 còmpie, però, a maiò parte di questu hè situatu à a volta è ùn hè micca furnita per vede. Quì pudete vedere vechji vechji, boxes, stampelli stampati, trasportu è una varietà di marchi chì facenu assai philatelisti.
  22. U museu di Wolfgang Mozart - hè in a casa induve u famusu cumpusitori creatu, è si compone di 7 stanzi, i mura di i quali sò tapizati in tela. I testi sò imbarcati in una manera di galerie, ma ùn sò micca stanzi di mostra. In l'istituzione pudete vedere i gravure storichi, documenti, manuscritti, cose personale, l'uttellu di l'autore è ancu 13 di i so capelli.
  23. U Museu d 'Etnografia hè famosa per u so esicuzzioni etnulogichi. In l'istituzione, i visitori anu da sapè à a cultura è i tradizioni di i cecchi chì vissinu in i 17 è seculu XIX. Quì ci sò abitazioni è l'articuli di casa, costumi tradiziunali è oggetti destinati per i ritu antichi.