Museum Toy (Praga)


Un museu magicu è maravigliu di ghjocu in a piani di fairy-tale pò vede l'oppurtunità di visità a vostra zitella novamente. A cullizzioni di sta storia legendaria hè a più grande in u mondu. U museu hè interessante per l'adulte è i ziteddi, è visitate, ùn esse micca mai ublu di u vostru viaghju à a Repubblica Ceca .

Storia di u Museu

U direttore di film Ivan Steiger in 1968 hà emigratu da a Repubblica Ceca à a Germania, era in Municu chì ellu hà cuminciatu à cullà ghjoculi. I primi hè acquistatu cum'è un requisitu di film. À u tempu, a cugliera principia à ricumpensa cù escevuli di valurizazione è vali. Per questu questu, u dirittore avianu avutu travel through all over Germany and the countries nearest to organize meetings with different people who helped create the collection. Solu in u 1989 Steiger hà tornatu à a Repubblica Ceca è decide di apre un museu di ghjucate in a so cità nativa - Praga. Dopu questu, ha fattu assai tempu, ma u museu ùn hà micca perditi a pupulità per mezu di e diverse generazioni di cecchi è di clientni di u paese.

Viaghju per a zitiddina

Hè sorprendenti chì in solu 20 anni, u creatore di u museu hà sappiutu di cullittari una cullezione unica di ghjoculi. Nant'à i vitugliieri di u museu anu vistu i judei antichi, esclusivi è più stritti di u mondu. U museu hè divisu in 2 trazioni: in a prima - una mostra di jucuri antichi, in a siconda - moderna. In u cartulare, u museu hà 11 sales di exhibizione chì occupanu 2 floors. A cullizzioni di u Museu di u ghjocu in Praga hè:

  1. Antichi jucuri. I visitori si sorprendenu da sti jucuri primitivi di più di 2 mila anni. Bastamente hè articuli fatti di legnu, petra è ancu u panu.
  2. Ancient collections. Hè assai interessante per vede i ghjuculi chì i zitelli facianu un seculu fà. U vistimentu di luxurii è i so casi sò più realisti chì ùn ponu micca crede chì tuttu questu hè un ghjucatu: bagnati cun mezclatori d'oru è una regula, è ancu i mischjate ghjucate cù una bola di filu à i pedi di u so amante di pupilla.
  3. Barbie in quantità. A più famosa di elle hè una stanza separata. R recalculate tuttu difficiuli - ci sò millares di elle. Nanzu à i pupi sò basi, prugrammi, pratiche, ornamenti, casichi - tuttu ciò chì hè stata prodotta in produczione per a vita còmaga è bella di Barbie per parechji anni. A strada, era in questu museu chì u primu pupu di u 1959 era esse esibitutu. Ci sunnu Barbie politici, attrici, sportivi, cantanti, scientisti, etc. In questa stanza pudete vede l'evoluzione sana di a panca è ancu capisce quale fù creatu.
  4. Teddy bears. Hè impussibile imagine un museu senza u ghjovanu amatu di parechji generazioni. In a cullezzione ci sò più di 200 ore. A maiò parte di l'ore pertenenu da u principiu di u XX sèculu, in quellu tempu eranu i ghjoculi più populares in tuttu u mondu.
  5. Tuttu per i carusi. U salottu grandi hà pigliatu i ghjoculi favuritu di i carusi di parechji generazioni. Ci sò cità di ghjoculi, fabbrichi, stagioni di ferru, uttimi sistemi, constructuri di legnu è metalli, armate suldati, autucutichi, robots, parchi di divertimenti, ecc.
  6. U mondu animali. Hè interessante cumu quantu cunzignatu currettamente in i finestichi sò animali di giovani. In farms vi vede tutti i animali. In mini-zoos, sò diventati in cuntinenti, nantu à quelli vivi. In miniatura ci sò ancu circus cù artisti-animali assai realistichi.

Funzioni di visita

Pace chì parechji ghjoculi ponu toccu, in particulari i preziosa vede sceglie sottu un vetru in buttone di vendita. Inoltre pò piglià foto di tuttu ciò chì ti piace, assolutament gratuitu. U museu di u ghjocu in Praga hè apertu tutti i ghjorni da 10:00 a 18:00. Cuntu di l'accessu:

Cume accade à u museu?

Ricertamenti, u Museu di u Ghjugnu in Praga movedu, è avà u so indirizzu hè: Jirska 4, Praga 1. Pudete truvà quì cusì:

  1. U principale di u museu hè Zlata Ulitsa, situatu in u Complexe di u Castellu di Praga , l'entrata à u patiu da a Basilica di San Giorgio.
  2. I trammi numeri 18, 22, 23, avete bisognu à fughje à u fèru Prazsky hrad.
  3. Metro - vai a l'Appia di Malostranska nantu à a linea A, andate perchè l'escali di castello di u Castellu di Praga.