Comu lavà a calma da u limitu?

Quellu chì ùn ùn ricurdate di i appartamenti Suviè cu caccia perpetualmente duci? In quelli ghjorni, calante era a manera più modesta di l'appiccicare l'appartamentu. Fortunatamente, oghje avemu più tipi pratichi di ceilings , tecnulugia è materiali. In ogni casu, per esse adupratu, avete bisognu di rimette di e reste di u passiu suvieticu è ne puru ne puru i mura di i calori. I cunniscenza è a so sapè, cumu si sguassà calufre da u tettu ùn hè micca pusside di tutti, cusì avete bisognu di ricuperà à certi trucelli.

U biancu hè eliminatu da l'aiutu di un lavatu o chipping off the ceiling. Tutti dui mudelli puderanu esse usatu in i cundizioni di ogni ghjornu, riguantanu un minimu di improvisi.

I manere di lavà a purpura da u limitu

Quandu avete da sguillà u calore da u limitu, hè bisognu di determinà a cumpusizioni di u calore. Trascuntendu u vostru dettu in a superficie. Se u ditto hè biancu, u calore hè fattu di tela. Se ùn ci hè micca traccia bianchi à a manu, cusì u calore hè di calcariu è avete un prucessu longu per sguassà a curingu di calcariu.

In u casu di a calma, pudete applicà un lavatu. Prima di a prucedura hè chjaru libbirà a stanza da u mobili è l'appruvistà, o cogliu tutta a filmu o tela. Avete prima puru cumincià a lavurama bianca. Per lavà ne voleva:

A tecnica tècnica fugliada ùn hè micca traspuce, ma, assai longu. Per fà quessa, purta assai acqua calda cun una petite parte di u limitu. U tutale tutale di u mondu hè inutile, postu chì a cera bianca s'assicera assai rapidamente. Allora andavanu bisognu di aspittà, finu à chì u calmeru sullivate l'acqua è dissolve è ripetite u mozzu. Ci hè un segretu: à a rete soffrava più veloce, utilice una solu suluzioni. A calcina trasfurmata da questu virsi in una casula, postu chì a suluzione cuntene glue. L'armatura hè pulita da ogni uttenimentu. Dopu a realizazione di i passi più appuntamenti, hè pussibile di principià u sceglie l'imbastu wet. Prima di sguassà a calma da u limitu, pudete essa pruvista in e seguenti cose:

U soffiatu shpaklevka deve esse sbulitatu in chjassu. Sì l'ùacchina cuddava u rascadore, u piacè chì hà subitu cù l'acqua. Espera finu à chì a umida hè assestata da tutta a tela. À quell'èpu quandu scacciate una parte di u limitu l'altru devi avè averia acquistà umidità. Cusì, vi daraghju cun u travagliu continuu è finisce più veloce. Limputu da u limitu di calore duvutu deve esse lavatu cù acqua cale, chì hè garantita per sguassà e restu di chista. Pi cririri a qualità di u travagliu, trascuratevi u to dettu u tettu seccu. S'ellu hè puru, allura u lavande era qualitatibo è cumpletu.

Cumu pudete vede, lavurazione di a superficia di u suffittu da u calmeru hè micca cusì difficiule. Avete sceglie per aghjustà à tempu è pacienza.