Tinturia di cera

Melonella (poluzza) o notte di notte - una timida di l'apicultori. U so postu preferitu di e larvagile è a bugia. Non-marionetta melonellae cresce nantu à a massima chiara è di u melu, facenu per l'abe. In ogni modu, a tintura di larva di casina chì hà truvatu l'appricazzioni in a medicina famigliali - soprattuttu com'è una droga antimicrobiale di un largu spectru.

Trattamentu cù tintura di frasa di cera

La tintura spirituosa da melone hè usata principarmenti in u trattamentu di a tuberculosis, tk. A droga hè benificata nantu à u bastone di Koch per a l'abilità di scunnià a so chjama. I cumbenti risultati eranu evidenti da tintura di larva di frasa di cera è com'è una curazione di a tuberculosi extrapulmonaria. A causa di a so attività antifunguale, l'agentu hè efficace in a prevenzioni di miosi di i pulmoni dopu u trattamentu chemotherapeutichi di a tuberculosis.

A droga creeghja una barrera protettiva per l'organi respiratorii, à migliurà a funzione di drenaggiu di i bronchi, per quessa, in a lotta contru bronchitis, l'asma è a pneumonia, a tintura di melonella aiuta ancu.

Parechji medichi facenu usu di sta droga in u trattamentu di a malatia di u cori, a distonia vegetovasculare , in ginekulugia per eliminà e disordini menoppusi è com'è rimediu per l'anemia, infertilità è altri malatii.

Composizione di tintura

Tintatura di cera di frasa cuntene a tutta a varietà di nutrienti truvati in i prudutti d'apicultura.

A droga hè un magazinu di aminòcidu, cumprese indispensabile; linoleic and linolenic acids. A cumpusizioni di a tintura hè ancu presentata:

La Tintura di ceppa di cera hà truvatu l'appiecu in a medicina non tradiziunale com'è mezzu per:

Cumu fà a tintura di foglia di cera?

A droga ùn hà micca alcune contr'à l'indeterminate, ma e persone chì ùn si ponenu micca i prudutti di l'apicultura, da l'usu di tintura di cera di cera, anu da abbandunate.

10% di tintura (extract) hè drunk half a hour prima di un manghjatu cun un poche di liquidu (circa 80 g). A dosificazione hè calculata per questa sette: 3 presenze di medicina per 10 kg di corpu (per esempiu, una persona chì u pezzu è 80 kg, duvite 24 guttimi). Tintura di frasa di cera hè drunkatu una volta di ghjornu per u propiu di profughassi, è in u trattamentu di e malatie scritte più appiccicate, bi-trè pranzi à u ghjornu sò permessi. In casu di a tuberculosis severa, a dosa hè crescita à 5 à 7 drops per ten kilogrami di u corpu.

Per i zitelli sottu 14 anni, a dosa hè seleziata da secunda di u numicu d'anni (u zitellu di sete anni d'avè hà datu 7 settei di medicazione).

Per una tintura di 20%, a dosa hè 1 à 2 zoppa per 10 kg.

A ricetta per a tintura di polina

A medicina pò esse acquistata da apicultori in forma ready-made o preparatu indipendente:

  1. Da i vechji chjucchi aghjunghjenu 5 g di larvule (micca pupi!), È poi pusonu in un cuntinuu cù 50 ml d'alcohol.
  2. Circa 10 ghjorni l'agentu insistiu à una stanza fresca è oscura.
  3. Ogni ghjornu, u cuntinuu deve esse scuzzulate.
  4. Quandu a preparazione "ripensà", deve esse filtrata da un filtru di cuttuni.

A primurissima tintura di cama di cera hè guardatu in un locu frescu, senza accessu à u sole.