Mushmula - propietariu utili

Un loquat hè un arbulu perivolu spinoso o un arbulu cù frutti chjuchi chì sò cullati in un sbagliu per ottu o deci piezzi. Questu fruttu hè una carne delicata di u culore giallu è un gustu piacevule cù l'agonie. I pruprietà utili di i nutizie è di u nurmanianu eranu cunnisciuti ancu di più di 1000 anni aC, ma ancu oghje sò i frutti sò largamente usati per trattà e certe malati è rinuveranu a salute.

Chì ci hè utilita?

A cumpusizioni chimica di u loquat hè simile à una mela. In i frutti di sta pianta Ci sò:

Ma i pruprietà ùtule di i nutizii cunnessi di manera cardinali di i pruprietarii medicinali di manzili. Stu fruttu hè stata utilizata per nurmalizà a digestioni, è per e diverse malatie intestinali. Questu ùn hè micca solu ciò chì hè utilita di prupietà. Hè spessu usata per esercià i prucessi in u flussu infjammatori: facilita a respira, cura a shortness of breath, una tosa prolongada è purifie i pulmoni di a curruzzione.

Un fruttu pocu pisu hè un attrazzu di stallazione, è a polpa di un spugluge biancu hè cunnisciutu per a so pruduzione laxativa. Inoltre, i frutti fresche anu manghjatu da quelli chì vanu à limpià u corpu di toxine. L'usu di lu medlar hè ancu in u fattu chì elimina u còlicu renali è aiuta à urolithiasis.

I prugetti curatorii di lu sciccareddu sò concentrati micca solu in frutti, ma ancu i foglie di sta pianta. Da elli preparanu infuzioni è caldi, chì sustenenu dicirrea, asma è prucessi infjammatii in u passaffu respiratorju superiore. Sò più preziosu per i zitelli è i pazienti intucruzziati, cum'è elli reduzanu u livellu di u colesterulu "preghjudiziu", sguassate sal di u corpu, normalizate a prissioni sanguinale, impediscenu l'avvelenatu prematuru è impediscenu l'ocurrenti di attacche è infezzione cori .

L'applicazione di u medlar

A maiò spessu, u fruttu hè manghjatu frescu o cun u jam, cunfine, zucca, zucca o zuccheri. Ma puderà utilizà i pruprietà ùtule di loquat l'annata, pudete appruntà da a tinta di fruttu è u alcohol. 5 frutti sò stati cunghjunati cù pichjoli, aghjunghje 2 cucchi di u meli è 100 farfantarìtu (vodka di rossu di 28) A mistura hè stata di parechji ghjorni, è poi filtrata.

Da e foglie di u napulitane, hè più faciule per preparà un decocu. 1 tbsp. I cullizziate di materia prima sò spressi in 200 ml d'acqua calda è fogghjenu 5 minuti.

In casa, pudete apprezzate una maschera cusmetica cù u zuccherinu, chì farà fà a pelle di a faccia più liscia, affidata è radiante. 40 g di zucchero esse misurati cù a listessa cantu di pasta di pulpa, senza tela, 1 tsp. oliu d'oliu è aghjunghje 1 tbsp. l. crema grassa è farina di soia. A cumuzzioni resultanti deve esse appiicati à una napule tinta cun cutouts per a bocca è l'ochji, è mette nantu à a faccia. Dopu à 15 minuti, a più maschera pò esse lavata.

Contraindicazioni à scrive u cunsumu

Malgradu l'usu di lu garbu, ùn deve mancu manghjà i so frutti, particularmente chiddi chì sò immaturi, quelli chì:

Cù i malatii deskritti prima, ùn hè micca cunsigliatu di bevande zuccheri è vinu da u medlar, ma in casu cunfittiti o cunfizziunse in quantità chì pò esse facilmente facilità.

Cu cura, introduci un lochi in a dieta di i zitelli. Puderia causà una retazione allergique, perchè deve avete cuminciatu à manghjà solu 1-2 unziunità ghjornu.

Se decide di utilizà i pruprietà utili di u medlar in a cosmetologia di casa, ricordate chì ancu per queste prucessi, trovanu contraindicazione: ferite aperte, malati infjammatorii, couperose è eczema. È in a stagione fredda dopu l'appiccicate a maschera ùn pò micca sguile sùbitu.