Omfalite in nascita

Quandu u zitellu hè natu in una famiglia, hè sensu una grande alegria per i paisani. Avà solu a cura di u babbu natuvolu deve esse assai sidu. In particulare, questu hè applicatu à a zona umilica. Duranti una vita intrauterine - à traversu u cordone umbilicale passanu i vetllini chì cunduceranu u mulinu cù a mamma. Dopu un pene, quandu u zitellu ùn principia a so vita "indipendenti", a cunnessione entre ellu è a so mamma hè interrotta - u cordone umbilicale hè cutatu.

Cause di omfalite

A raghjone più impurtante per l'omfalite hè un cura improperu di a ferita. In particulare, queste si fa riferimentu à u prucessu primariu di u zocculu immediatamenti dopu à partitu è ​​in u primu ghjornu di a vita di u babbu.

Hè impurtante sapè chì a pelle hè un elementu impurtante di a prutezione umana, è più di u zitellu da l'ambienti aggressivu esterni. Quandu a pelle hè dannighjata - hè "accessu" per parechje microorganisimu chì causanu trouble. Hè - la ferita umbilicale hè una tipu di "entrata" per i microfosculi, è se ùn cose micca cura di manera, la inflammazione di a ferita umbilica hè pussibule. Questu hè chjamatu omfalite.

Sintomi di omfalite

Cumu avemu indicatu, l'omfalite hè un prucessu inflamatoriu di a ferita umbilica. Dunque, i signaghji esterni di sta infizzioni sò classifiche - rossu, ciappa in u meliculu, u ciauru di u scumparu scumale.

A maiò parte di spessu - in u 80% di i casi, a suppulazioni di a ferita hè da l'ingestione di Staphylococcus aureus (Staphylococcus aureus). Stu microorganismu pisca rapidamenti à u prufunditu in a ferita, è in pocu tempu pudete alcuni u peritoneu è l'organi internu.

Trattamentu di omfalite

Prima di tutti, vulemu cuntà chì si avete chì u to babbu hà u signu sopra chì an infizzione hà intruduttu in a ferita umbilica, cunsultate un duttore! Questa hè necessariu, chì i culmi novi ùn sò micca a so propria immunità, è ogni infruzzione hè periculosa per a vita di u zitellu. Ghjè per questa causa, in a maiò parte di i casi, u trattamentu hè realizatu in un uspitalu induve neonatologi circhendu u seguitu u zitellu.

A prevenzioni di omfalite

Evite sta cumplicazione sfavore di travaglià cura cura di u babbu di u babbu Achille. Eccu i regule simplici chì deve esse segui:

  1. Mantene a pelle à u zingisrinu. Per fà questu, utilizate paesole chì anu un cutu specialu per l'umbilicale, è anch'elli chjappi cù bodiks di cuttuni lignu chì ùn vi causanu irritazioni di a zona umbilicale.
  2. Mittite a ferita 2 volte di ghjornu (micca più spessu). Per fà questu, avete bisognu di una suluzione di perossu di l'idrogenu in 3% di cuncentrazione, antiséptic (zelenka o solu sulitariu di chlorophyllite).

À un cumentu còmiziu per voi è u vostru picciutteddu (in solitu dopu à paese), utilisasu un casdu è di peròxidu di cuttuni per trattà u zocculu è a zona vicinu. Dopu quì, aduprà un novu swab per lavà è seccu a ferita. Ùn fate micca movimenti sparghje, macerate finu à u locu hè seccu. Dopu quì tratta u locu cù un antisepticu.

Nurmale, in dui settimani in u meliculu, una furza hè furmatu, chì si sparisce. Ricurdate sempre chì u megliu trattamentu hè prevenzione! Crece sana!