Chì duverà un zitellu pudarà fà in 11 mesi è cumu sviluppà un zitellu?

Uni simanii prima di l'iniziu di u seculu annu di a vita, u zitellu fa genitori felice cù parechje capacità interessanti. Hè digià quasi indipindenti, familiarizatu da l'alimentu "adultu" è ancu i so propiu preferenzi. Cunsiderate i matri ponu aiutà mulinu a migliurà e prublemi è acquistà novi sapori.

Chì pò esse un zitellu in 11 mesi?

À l'età specifica, u zitellu s'apprunuta perfettamentu, avanti rapidamenti u locu desideratu. U sviluppu di u zitellu à 11 mesi di vita implica i tentazioni di caminari, ma sò sempre timidi è torpes. I primi passi di un mulchè, affinchendu à una manu o un sustegnu, o cù ghjoculi spuntivi. U zitellu hè sempre difficiule di seguità u equilibriu è u equilibriu, per quessa chì spessu ella.

Chì un zitellu sanu deve esse capace di fà in 11 mesi:

Chì puderete insignà à u zitellu in 11 mesi?

A cumpagnia primaria di i genitori hè di sustenerà u zitellu è aiutà à a migliurà i so cumpetenze, sceglie un furmulu còmpiu di furmazione. Classi di u prugrammu per i zitelli di 11 mesi prupone una mellura di e cumpetenze chì esiste digià. A furzà u fogghiu per fà qualcosa, s'ellu ùn hè micca prontu per questu, ùn hè micca necessariu. In teorica, ci sò parechje scelte, chì per insignà u zitellu in 11 mesi, ma hè impurtante di trattà cù u zitellu, solu s'ellu interessa:

À u zitellu di 11 mesi - cumu fà insignà?

A più parte di i figlioli anu da pruvà à piglià passi indipendenti. A lista di ciò chì u zitellu pò fà in 11 mesi hè l'utilizazione di marchitori o ghjucarii speċjali ("grignei"), chì sustene sta attività. Sì i genitori si tratta d'insignà à u zitellu per mantene l'equilibriu senza aiutu, unu deveni furmà ogni ghjornu:

  1. Fate gimnastica è massaggi, rinfurzà u corset muscular.
  2. U passageru (u primariu da ellu stazzu u mulinu da a manu).
  3. In casa, si sente à una distanza di 1-1,5 metri da u zitellu è chjamanu à Ghjesù, affinchendu li mani.

L'auturità ùn hè micca un articulu obbligatoriu frà tutti chì un zitellu deve esse capace di fà in 11 mesi. Se u zitellu hè più còmico per freni, ma hè difficiule di caminari sempre, ùn pò micca forza. U mulchitu quandu quandu hè fisicu è psicologicu pronta per questu. Crawling hè ancu una etapa impurtante in u sviluppu, chì hè rispunsabili di a furmazione di a postura normale è di u pensamentu spaziali.

Cumu insignà à un figliolu 11 mesi par parlà?

4 settimani prima di u primu anniversariu, u babbu pò cumunicà, ma in una lingua primitiva. U so lessicu compone di i paroli curtite simplici - "give", "am", "buy", "yes" è altri. A menudo, a parlata di migghiura hè compendibile solu à i membri di a famiglia (parlante autonomeu). U sviluppu di i motivi di fine fine in i zitelli di 11 mesi devandassi migliurà questa mestru. Cunfirmatu scientificamente: i centri di u centru di u zitellu, rispunsevule per e funzioni di u mutore di i dete e parolla, sò intigibbilamenti ligati. S'è sempre à furnisce ghjustu di i tagghi di focu è di i cudi per migliurà i so sapori, u zitellu parlarà più veloce è più legibile.

Ogni modu di crescita a attività di parlà:

Cumu insignà à un zitellu 11 mesi per masticarà?

Apertu à l'annu, i zitelli sò digià travagliatu bè cù i denti cultivati ​​è e l'encenura, in particulare quandu l'attrachju hè stata cuminciata à appena. Se in a lista di ciò chì u zitellu sà à 11 mesi di vita, ùn ci hè micca masticà, hè necessariu stimulà u sviluppu di sta skill:

  1. Pruvvista più alimentu densu.
  2. Aghjunghjite small pieces solidu à sopopi è purcelli.
  3. Certe volte un muccuni di una pumu o di rota di guira.
  4. Trata cun dolci dolci è marshmallow.
  5. Senti à manghjà cun elli, ammancià u zitellu in u muvimentu currettu per esempiu.

U mastru ùn hè micca un'òbbenu obligatoriu in a lista, chì un zitellu deve esse capace di fà in 11 mesi, ma sta capacità ùn esse micca superfluvule. Dopu un annu, ellu hà sviluppatu gradualmenti à l'alimentu "adulti" è si spiccà da u pettu di a mo mamma. Un masticu propiu aiutarà micca solu per micca sfacciativi nantu à l'alimentariu, ma ancu prumove a furmazione propria di incisivi, molars è mandibuli.

Cumu sviluppà un zitellu in 11 mesi?

L'età scritta hè carattarizata da l'acchèchule accelerata di novi cunniscenzi è di sapè à u mondu chì ci sò. Ci sò parechji metudi in modu di sviluppà un zitellu 11 mesi in casa, ma i pediatrici progressivi ricumandenu micca adeghjinu à un rigorouse standard, ma solu per observà i interessi di u zitellu è sustene a so aspirazioni è l'iniziu. Un omu d'altitudinu d'un annu hè distinatu da a curiosità è di l'ingenuità, cusì hè assai faciule per aiutà in u sviluppu.

Quali ghjucassi sò necessari per un zitellu in 11 mesi?

I punti cchiù utuli per i duttrina di i zitelli in questu pezzu sò i mezi chì anu cuntribuiscenu à migliurà i so sapori. I ghjocelli à i zitelli per i figlioli 11 mesi:

Inoltre, hè bisognu di avè jucatu i ghjorni per i zitelli d'11 mesi, cù l'aiutu di quale u zitellu deve pruvà un rolu:

I ghjoculi cù un zitellu di 11 mesi

Tutti i cunniscenze di e proprietà di l'oggetti circundante è u cumpurtamentu di i figlioli viventi i figlioli ricevenu in u divertimentu. L 'insignanti urganizeghjanu ghjelu educativu per i zitelli di 11 mesi:

Per u scopu di sviluppà parulone è i sapori motri fini, i sapiti di i zitelli per i zitelli d'11 mesi avvirtenu:

Ci hè un ghjocu chì tocca à tempu à migliurà a fluria di e mani è a chiarità di a cunversazione:

  1. Connette i dittoti, dicendu: "Ci era dui gattini, meiu, meiu, meiu".
  2. Cumu fà, fate cù dete anonimu: "E duie cuccioli, sì, sì, sì.
  3. Mei dipenditi internii: "Dui beiu amparati è un pocu persone priculeghja, b, b, ba".
  4. Tire di i ditteti è i dete indexi: "Dui vacchi venenu running, moo, moo, moo".
  5. Waving the palms: "I nostri debbiti sò diventà propria".